supha sa for siden:
Kjøpte meg en svær burk av denne, men ser at det er 0,2 KH pr 100g?? Kan det virkelig stemme? Søker på nett og der oppgir de litt alt fra 1,5 til over 2 g kh i 100 g. Hva er riktig her??
supha sa for siden:
Kjøpte meg en svær burk av denne, men ser at det er 0,2 KH pr 100g?? Kan det virkelig stemme? Søker på nett og der oppgir de litt alt fra 1,5 til over 2 g kh i 100 g. Hva er riktig her??
Nepmulk sa for siden:
Jeg har samme pulver og stoler på innholdsfortegnelsen :-) Bruker det bare til brød og det fungerer helt greit.
Eva sa for siden:
Bruker denne Multipower (jordbær) og er veldig fornøyd! Det er jo ikke mye karber som er i.:rolleyes:
supha sa for siden:
Jeg var innom flere steder på nett i går og det sto kh over 1-2 på alle sidene se. Men uansett så er det ikke så ille mye liksom, men greit å vite hva som er riktig
supha sa for siden:
Fikk mail fra produsenten nå, de sier at det som står på burken er riktig. De hadde skrevet feil på hjemmesiden.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.