tommygutt sa for siden:
Noen som har lest boken? Inneholder den mange bra oppskrifter?
tommygutt sa for siden:
Noen som har lest boken? Inneholder den mange bra oppskrifter?
Distrea sa for siden:
jeg kjøpte den svenske når den kom ut... men hadde hatt tid til å vente på den norske utgaven, for jeg har ikke lest noe i den ennå :o
en annen ting når jeg er innom her!
Grattis med dagen :suss:
tommygutt sa for siden:
Tusen takk :-)
Pearl sa for siden:
Jeg holder på å lese den. Den inneholder en god del oppskrifter. Han skiller i boken mellom tre grupper og presenterer oppskrifter for alle tre gruppene. Det som skiller er i grunnen hvor mange karbohydrater man kan spise. Går man kke ned i vekt går man til en strengere gruppe. Ellers inneholder boken mye samme teori som den første boken.
Grovsnus sa for siden:
Fikk den i dag, og har lest den ut (nesten). God bok, det er stortsett den samme teorien, men ET STORT + for oppskriftene.
Det eneste jeg er usikker på er om oppskriftene på farse/deig er de samme i Sverige som i Norge, eventuelt om oppskriftene er justert for Norske varer.
Her i Rosenesby er det vanskelig å skaffe medisterdeig /farse. Og svinekjøttdeigen som han anbfaler er magrere ( i allefall her på berget) enn vanvlig kjøttdeig. Men ifølge boka skal den være feitere ?! Køttdeig 14% fett, svinekjøttdeig 9% fett.
Men som han sier utallige ganger: Sjekk varedeklarasjonen.
Mvh Grovsnus
Ha en fin dag
tommygutt sa for siden:
Men hva skal man egentlig med oppskrifter når man har dette eminente forumet :-) :-)
Grovsnus sa for siden:
Det er nå greit å få det fra "kilden" da. Masse fine oppskrifter her, ikke et vondt ord om dem. - kanskje bare det at jeg er "bok-freak" .
Mvh gROVSNUS
hA EN FIN DAG
Distrea sa for siden:
sant sant :ja:
ja takk begge deler :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.