Det kan være at det noen dager blir litt for lite. Men jeg tenkte at det ikke hadde så mye å si - ettersom kroppen nå er forbrenner fett i stedet for karber?
Om du er under anbefalt mengde så får du i deg for lite vitaminer og mineraler. Det er liksom ikke karbohydratene som er det kjempeviktige i de 15 til 20 grammene du skal ha i deg daglig, men næringen fra grønnsakene!!
Om du er flink til å måle og veie i starten, så vil du få igjen for det senere.
Vel, jeg mosjonerer. Vil ikke kalle det trening. Men det er ikke slik at jeg blir svimmel etter mosjon, nødvendigvis. Det kommer ofte på kvelden. Etter at jeg har slappa av på sofaen foran tven ei stund.
Å, ja! Det er veldig lurt!
Ser du går på ketolysekuren, så jeg regner med at du vet at det følger med kosttilsudd til kuren? Du kan kjøpe det på meny-butikker, eller fra nettsida ketolyse.no.
Jeg vil uansett anbefale deg å kjøpe/låne boka og lese den supernøye! Veldig mye av det du lurer på står der.
Svimmelhet når man reiser seg, har med blodtrykket å gjøre. Hjernen rekker ikke å regulere blodtrykket fra sittende til stående fort nok.
Dersom du holder inn magen når du reiser deg, slipper du å bli så svimmel.:)
Har slitt med lavt blodtrykk i mange år og det å holde inn magen går nå på autopilot for min del.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.