varmt vann fra vannkoker, rør godt om til du får den konsistensen du liker på grøten (må røres ganske godt slik at fiberhusken blir godt rørt inn) Kan også lages i gryte, men lenge leve latskapen. Grei å ta med seg det tørre i en boks på jobb og kun tilsette varmt vann, de fleste plasser har en vannkoker:)
strø på splenda (evt. annet søtt) og kanel på :):D:)
Fiberhusk er ganske enkelt malte psylliumfrø. Helt genialt å bruke til det meste. Jeg brukte det i pannekaker før, men det er lenge siden jeg lagde det sist. Syns jeg har lest så mye om vafler her på forumet i dag, så jeg har tenkt litt på det. Kanskje det blir frokost i morgen. :) (Har ikke vaffeljern.)
Til grøten har den konsitens du vil ha den. Jeg heller oppi mens jeg rører, du ser når den er klar. Jeg liker ikke når den blir for tykk. Dette minner mest om en slags havregrøt. Godt med splenda og kanel på
Ingen av delene :) Soyaprotein er soyaprotein, det kommer i pulverform og finnes i mange ulike utførelser. Noen har smakstilsetninger, mens andre er nøytrale.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.