Jippiii, og nedover det går... minus 5.3 kilo på 6 uker :D Dette går som en drøm med god mat, kosing og vektnedgang...
Etter påske blir det hardtrening til Nibberittet i juni :eek: Spennende å sjå om lårmuskulaturen takler økt aktivitetsnivå, har litt problemer med at låra mine blir "slitne" når jeg er i bevegelse :o
Måtte bare dele gleden min over vektnedgangen med alle idag!! Ønsker alle på forumet en strålandes dag :)
Har funnet ut at rikelig mosjon får vekta til å rase nedover! Følte vekta gikk seint nedover, så jeg bestemte meg for å øke aktivitetsnivået. Forrige uke gikk jeg ned hele 2 kg! Og da hadde en tur på 6km med rask gange, samt en sykkeltur i kuppert terreng på ca. 15 km. Jeg kunne nesten kjenne fettet rant av!
Klarer dere å trene harde økter når dere går på ketolyse?
Eller må dere ta det rolig for å komme igjennom økta?
Blir dere helt tomme, eller går det bra?
Jeg merker at kroppen ikke har så mye "eksplosiv" energi under trening som før jeg begynte på kuren. Men har ingen problem med å gå raske turer og sykle. Det fine er jo at man kan bestemme tempo sjøl, og ta en pause om man kjenner seg matt. Tror det viktigste er å kjenne etter underveis.
Jeg skal også begynne å trene mer etter påske. Har jo erfart tidligere på kuren at det hjelper mye med trim, men det er akkurat som om jeg har helt glemt det de siste to ukene.
Takk for at du minnet meg på det :klem: :)
jeg har også gått ned bra. Holdt på i 6 uker og gått ned 7 kg. Fantastisk!! men nå begynner jeg å bli litt matlei.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.