cathrine sa for siden:
Noen som har tid til å sette opp menyen sin en "vanlig" dag?
Leter etter den kostholdsfilosofien som kan passe meg best, derfor jeg spør :)...
cathrine sa for siden:
Noen som har tid til å sette opp menyen sin en "vanlig" dag?
Leter etter den kostholdsfilosofien som kan passe meg best, derfor jeg spør :)...
Anne sa for siden:
Hei Catrine, hvis du går inn på MUPen min, starten og utover, så vil du se hva jeg spiste i flere mnd. Lindberg.
Her er eksempler:
Frokost:
1/2 Avokado m/magerost og to paprika ringer + kosttilskuddene mine.
1 glass Vann
Lunsj: (Kantina var stengt i går også-feilberegning fra min side, så lunsjen ble litt "spinkel"- Det ble nødmat fra skapet mitt)
2 Fiberrik med Magerost og 1 Lindberg Bar.
2 glass Vann
Middag: for to
Eggeomelett av 5 egg, 5 ss fløte, 1 pk bacon og rest etter søndagsgrill-en sommerkotelett i småbiter, 3 vårløk, 6cm squash, 3 ringer fenikkel, 3 ringer paprika, Toppet med 1 tomat i skiver.
Minst 2 glass vann.
Kvelds:
1/2 Avokado og to biter m/Cavalier sjokolade til kaffen...
1 glass vann
Frokost:
Naturell yoghurt m/cc , Lindberg müsli og kanel. Kosttilskudd.
1 glass vann (2,2 dl)
Mellom:
Kaffe og vann
Lunsj:
Smørbrød m/røkelaks og eggerøre uten brød:D , 2 Fiberrik m/magerost. (kantina stengt)Vann, vann,vann
Mellommåltid:
1/2 Lindberg Bar
Middag:
Pasta "Con Carne/Bolognese"- 1/2 porsjoin Lindberg pasta, 1 porsjon ""Con Carne/Bolognese" av kjøttdeig, løk, squash, paprika, tomat, bønner og "kjøpe"pastasaus Dolmio på glass:eek: (litt dårlig samvittighet for denne..sjekket ikke innhold)
2 gl vann
Kvelds:
15-20 Bringebær m/pisket krem (m/ 1/2tskj vaniljesukker i kremen)
vann og kaffe
Frokost:
1 Fiberrik m/3 skiver røkelaks
1 glass vann (2,2 dl)
Mellom:
Kaffe og vann
Lunsj:
200gr kyllingbiter, 3 ss magerost,1 tomat, 1/2 avocado og en Baybybel. (kantina stengt)Vann, vann,vann
Middag:
Samme som i går, rester.
Pasta "Con Carne/Bolognese"- 1/2 porsjoin Lindberg pasta, 1 porsjon ""Con Carne/Bolognese" av kjøttdeig, løk, squash, paprika, tomat, bønner og "kjøpe"pastasaus Dolmio på glass:eek: (litt dårlig samvittighet for denne..sjekket ikke innhold)
2 gl vann
Kvelds:
1Lindberg Bar
vann og kaffe
Og sånn fortsetter det utover....
Annes MUP
Lykke til!
Pearl sa for siden:
Hvis du går inn og leser i journalene kan du se hva folk spiser.
cathrine sa for siden:
Takk Anne :p!
Hvorfor jeg la ut spørsmålet er for å slippe å sitte å "bla" igjennom alle journalene...Det er jo ingen oversikt som sier hvem som følger de forskjellige filosofiene.
Så det er rett og slett latskap fra min side :D..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.