Nå har jeg vært her en stund, og begynner å bli litt nyskjerrig på en del rare begreper jeg har plukket opp. Her dytter man, signerer, klistrer og prikker. Det er visst også noe med rykte som jeg ikke helt har forstått og idag oppdaget jeg jammen at jeg har fått noen poeng. Hva har jeg fått det for? Skal de brukes til noe? Finnes det en enkel ordbok noe sted her, så det er mulig å finne ut av mystikken? Ja og så er det symbolene ved siden av enkelte av innleggene. Tror at noe betyr at dette er et skikkelig bra innlegg, men hvordan kommer disse symbolene på, kan alle lage sånne symboler?
her kan du lese om "ryktepoeng" (prikker) forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14384
alle får lysegrønne etter 5 mørkegrønne, det skal mer mer poeng til å få du lyse.
Signerer man et innlegg betyr det jo bare at man er helt enig med vedkommende som skrev innlegget. (Kunne ikke skrevet det bedre selv foreks., eller ville svart det samme.)
Etter å ha lest dette, så gikk jeg inn i kontrollpanelet mitt, og under over alle under, der ser jeg jo at jeg har fått tilbakemeldinger. I grunnen rart, jeg har jo vært inne på den siden flere ganger, men siden jeg ikke har sett etter det, har jeg eller ikke sett det.
Et par spørsmål til: Hvem er det som dytter og klistrer. Er det noe alle kan gjøre eller er det moderatorene? Hvis jeg kan gjøre noe sånn, hvordan gjør jeg det?
Da har jeg altså søkt på prikk og forstått sammenhengen mellom rykte og prikker av alle slags mulige og umulige farger. Nå skal det prikkes på alle som forstjener det. Takk for hjelpen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.