< Tilbake til oversikten

Er dette for mye?

Smurfine sa for siden:

To speilegg, en halv pakke bacon. Har på ost og skivede mandler på egga, og oregano og litt majones når den er ferdig.

Har dette til frokost/lunsj, akkurat nå er blenderen min fått seg en sprekk så nå får jeg meg ikke smoothie til frokost før tirsdag :(

Nillomien sa for siden:

Får mye?
Lager alltid en hel pakke bacon jeg.. og lager jeg eggerøre lager jeg det av 3 egg..
så får mye er det ve likke.. er ikke får mye før du er litt får mett vettu.. men kanskje noen grønnsaker hadde vært tingen? kutte ut mandler og heller ha en halv tomat?

Iset sa for siden:

Du skal spise til du er behagelig mett, verken mer eller mindre. :)

Smurfine sa for siden:

Blir mett, kanskje litt kvalmende mett før det siste halve speilegget og et par skiver bacon går ned.

Iset sa for siden:

Hvis du blir kvalmende mett ville jeg kuttet litt ned på mengden. Det tar litt tid å komme inn i hvor store porsjoner du egentlig trenger, du må bare prøve deg frem. :)

Photobscura sa for siden:

Mitt ultimate triks er å spise sakte, legge ned gaffel og kniv mellom hver tygge, og ikke ta en ny før den forrige er svelget unna.
Nåe jeg spiser middag pleier jeg alltid å ta litt mindre enn det jeg tror jeg vil ha, spise det, vente fem til ti minutter og om jeg fortsatt er sulten så tar jeg en liten porsjon til.

Som Iset sier skal du spise deg behagelig mett, hverken mer eller mindre :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.