< Tilbake til oversikten

Laksemiddagspølser fra Mills!

beths sa for siden:

Vet ikke om det er noen som har nevnt de før her inne men det var nytt for meg, så kanskje et tips til flere også.

2 g karbo, hvorav <0,5g sukker :p
Kjøpt på Rema... de hadde lakseGRILLpølser også med omtrent samme innhold.

tenkte at jeg skulle prøve i dag sammen med blomkål og brokkoligrateng. :)
Sistnevnte er jeg litt usikker på.. muligens vært en stopper for meg før men blir eksperimentering i dag.

Når jeg først er inne på pølser så er argentinsk lammepølse fra Gilde gode lavkarbopølser med mye smak!

Musa sa for siden:

Jeg har prøvd begge, og synes middagspølsene var best! Nesten som man ikke kjenner at det er fisk i pølsene! Absolutt spisende!

Musa

nellie sa for siden:

smaker det ikke laks engang?`:(

beths sa for siden:

De smakte litt fisk jo. Ganske godt faktisk :)

nellie sa for siden:

GOOD! I love laks!

blåbær sa for siden:

Så spennende! Ingen rema i nærheten av meg da, og har ikke sett dem andre steder. Men kanskje de dukker opp! :) Men de argentinske lammepølsene, er de i salg nå? Jeg spiste litt av dem i fjor, og de er jo kjempegode! Men jeg har ikke sett dem i butikkene i det siste.

tulla sa for siden:

Ica Maxi har de:) Kjøpte og spiste i dag. Jukseris, hvitløk, chilipepper og Laksepølser. (Stekte pølsene)Men dyre var de.... Blir ikke så ofte jeg tar meg råd til dette.

norwegiana sa for siden:

Arg, finner ingen innholdsfortegnelse på mills, dårlig..
Noen som vet hva mer de inneholder?
Er det gluten eller laktose i de?

majama sa for siden:

Jeg er kjempeglad i både laks og pølser, men jeg syns ikke de laksegrillpølsene smakte godt...:o

beths sa for siden:

De har både argentinske lammepølser og mills laksemiddagspølse på mega også, her hos meg. Og som sagt på rema

norwegiana sa for siden:

Prøvde pølsene i dag og likte de, MEN en pølse veier 90 gram og det er 2 gr. karber pr.100 så blir ikke så mye av disse. Laksefilet er best da og faktisk samme pris, så da velger jeg ren mat ;)

blåbær sa for siden:

Jeg prøvde de også i dag :) Og jeg er helt enig med deg! Dessuten syns jeg bare de smakte vanlige pølser, så jeg ble litt skuffa. Ser ikke helt poenget. Kanskje bra for barn som ikke vil ha i seg fisk, men det er egentlig eneste poenget slik jeg ser det.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.