Kristin_B sa for siden:
[img]http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=ZSzeb112&pp=ZNxmk142YYNO[/img]
Kristin_B sa for siden:
[img]http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=ZSzeb112&pp=ZNxmk142YYNO[/img]
Megvel sa for siden:
Jepp, me too :D
Nillomien sa for siden:
Du er ikke aleine.. jeg føler at jeg overlever så mye bedre når jeg har denne siden.. deilig
Gerd sa for siden:
Signerer :D
Kristin_B sa for siden:
Samtaleterapi er tingen :D
Fnutte sa for siden:
Jepp......avhengig jeg også....klarer ikke gå forbi pc'n uten å titte innom :rolleyes:.....men det har jo reddet meg fra mange sprekker også da så jeg bortforklarer det med det:D
Photobscura sa for siden:
Jeg vet ikke om jeg hadde klart meg like bra uten. Litteratur er vel og bra, men en organisk erfaringsdatabase som lavkarbo.no er uvurderlig når ting butter i mot, når man er uinspirert på det kulinariske etc.
Og så har jeg blitt kjent med så mange deilige mennesker her!!! :love:
Pearl sa for siden:
Noe skal man jo være avhengig av. :)
Lindabtn sa for siden:
Snakkes!!!! Er så sinnsykt avhengig, heeeele dagen og litt til om jeg kan :p
Og nå som du er kommet på bloggen kommer du tl å bli eeeeeenda mer avhengig :klem: vi snakkes der vettu!!!
Lindabtn sa for siden:
Men er bare glad det er noe så uskyldig som et forum og ikke noe annet farlige greier :ja:
Kristin_B sa for siden:
der sa du jammen noe!
jeg blir mer og mer avhengig til mer jeg er her, har begynt på jobb også nå..men men..det er jo bare koslig! Hjelper meg gjennom dagen :D
Livsglede sa for siden:
Oaw for en vektnedgang på så få dager:eek: hva er det du spiser?
Skal du ned mange kg:confused: Jeg gikk neg 2 kg på 2 uker, opp 2 kg på 1 uke og nå er jeg snart der jeg var etter 2 uker igjen etter 4 uka på ketolysekuren. Jeg har minst 10 kg jeg vil ha bort var 12, men 2 er borte:D kjekt å høre hva andre spiser:D
Livsglede sa for siden:
[quote=Kristin_B;420795]...av lavkarbo.no
Me 2, fantastisk forum. Leser flere ganger daglig her inne foreløpg of lærer masse
:D:p:):D:p:)
Kristin_B sa for siden:
enig! og det man ikke finner svar på, det kan man faktisk spørre etter ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.