< Tilbake til oversikten

Morstine! Ser at du har gått ned 25 kg?! Lurte på noe!:0)

mamma til tre gutter sa for siden:

Lurer visst fælt idag jeg! :D

Tredje innlegget på kort tid!:)

Gratulerer med flott nedgang forresten!:)

Jeg lurer på hvor fort du gikk ned og hvordan progresjonen var underveis i perioden du gikk ned de??

I tillegg lurer jeg på om du spiste flere måltider om dagen HVER dag, eller om du hadde dager du ikke spiste mer enn ett eller to?
Så av journalen din at du skulle legge deg på 10 karbo eller mindre ( hvis jeg ikke leste feil)! Lå du på det hele perioden??

Grunnen til at jeg spør deg er fordi jeg skal ned nesten det samme! Vet det er individuelt, men er så motiverende å høre om andres erfaringer! jeg veier 87kg og skal ned i 70 (helst 67) Er 173 lang! Har nok ganske høy fettprosent!

Blir veldig takknemlig for svar!:)

MorStine sa for siden:

:oOj, denne har jeg oversett, sorry...

:bretteropparmene:
Har jeg skrevet at jeg skulle ligge på 10 og mindre? Var jeg full da:lol: Neida, det var sikkert istarten, da jeg var uerfaren, for så litehar keg aldri ligget på. Har ligget på 15+

Jeg har hele tiden spist minimum 3 måltider for dagen, en helst .
Progresjonen var jeeeevn, gikk jevnt og trutt ned fra slutten av mai til midt i november, men de første kiloene raste jo av i en viss fart, også gikk resten litt og litt før det stoppet litt dajeg var på rundt 85 kilo. Da gikk jeg igjennom hva jeg spste og tok bort endel ting/bytta ut. Som feks mindre fløte, bytta CZ med CL, bla...

Spør og grav, jeg svarer og deler velvillig av min erfaring!

Koselig å bl ilagt merke til da:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.