< Tilbake til oversikten

Jeg vurderer ...

Fredrikke07 sa for siden:

å starte på ketolysekuren...har lest en del på disse sidene og venter nå på boka til Torkild. Men føler overhodet ikke at jeg har helt oversikt enda, eller rettere sagt NOK oversikt enda, men det blir vel bedre når jeg får lest boka:).

Hvis dere skulle skrevet en "start-på-ketolysekur-handleliste, hva hadde den inneholdt?:)

Gerd sa for siden:

Hei.

Dette har jeg alltid i hus:

I mitt kjøleskap: Smør, fløte, soyamelk, rømme, creme fraishe, cottage cheese,fete oster, skinke, bacon,egg,baconost på tube, blomkål,brokkoli,squash,aubergine,fersk sjampinjong, hvitløk,løk,salat,agurk,tomat,paprika.

I fryseren er alltid: Kyllingfilet,kyllingvinger,laksefilet,mer bacon ;), nakkekoteletter, kjøttdeig.

I tørrvareskapet: Linfrø, diverse nøtter og andre frø, krydder og tørka urter, johannesbrødkjernemel,soyaprotein, bakemix, seltin, buljongterninger av forskjellige slag.

+ kaldpressa oljer: rapsolje og olivenolje

:)

Karin sa for siden:

Wow! Ikke mye jeg kan legge til den listen der nei. . . Bortsett fra kaldpresset olivenolje. (Min favoritt.)

Gerd sa for siden:

Jeg mente olivenolje ja:ja: Soyaolje er ikke noe særlig...

Fredrikke07 sa for siden:

Tusen takk, det var kjempenyttig!:)
Mye godt på den lista, så dette må jeg nok bare prøve:p!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.