Leser stadig at på ketose så tåler en mindre alkohol.
Da må jeg være unntaket som bekrefter regelen.
Har hatt bra utslag på stixen i et halvt år, uten å gå ned i vekt !!!!!!!?
Når helgefreden har senka seg på fredagskvelden så liker jeg å ta et glass rødvin eller flere.
Sist helg så "testa" jeg grensa, etter en liter så gidda jeg ikke mere. Følte meg "pinlig" edru.
Andre som har opplevd det??
Mvh Grovsnus
Ha en fin dag.
Ja visst :o egentlig litt dritt kjedelig. Vi har besøk og alle tar for seg, men jeg får sjelden eller aldri noe over 0,2 i promille. Regner med at det er vanskeligere å få promille med 102 kilo enn f.eks. 70,
Har aldri målt promillen, men jeg har 105 kg som skal fylles opp, så det tar vel sin tid.
det var snakk om 1 ltr vin ja , he he.
Hadde det vert brennevin så hadde jeg vel "logga av" for godt.
Mvh Grovsnus
ha en fin dag.
vel en liter vin , da hadde jeg vært død , tåler toppen to glass også et parr irsich da så er jeg plutselig veldig godt på en snurr
men drikker heller ikke ofte ,, men har da ikke noe med hva en veier tålte da like lite den gang jeg veide nesten 100
men alderen har også litt og si ,, og om en er i bevegles eller bare sitter der
Signerer den!!!
Tåler like mye nå som før, i forhold til hvor mye jeg drikker. Har trapet en god del ned i disse tider, men tidligere kunne jeg ikke kjenne forskjell i det hele tatt. mne tror dte har noe med hva man er vandt til. drakk bare sprit før og en helflaske gikk ned på høykant uten problemer. Så gikk jeg over til vin, drikker 1 1\2 flaske, tåler det fint. men drikker jeg sprit nå, tåler jeg ingenting, toppen halvflaska. For meg er det veldig vanesak, men tåler mye enda med mine 73 kg!!!
Det har endra seg litt i fra de første gangene jeg prøvde å drikke etter induksjon, og jeg passer alltid på å spise masse god fet mat før jeg begynner å drikke, og kanskje ha en pose nøtter til å spise mens jeg drikker, samt at jeg bøtter ned på med vann. Om jeg sammenligner med sånn jeg drakk før, da jeg ikke tok hensyn, så går det vel opp i opp med alkoholmengden, så jeg tåler like mye som før. Men jeg merker at jeg blir berusa tidligere, følelsen kommer etter kanskje to tre glass, men det glir over.
Men en liter a gitt. Jeg kan klare en flaske, men da er jeg nok bra full. Var det Amigo da eller? :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.