< Tilbake til oversikten

Har noen handlet på MINDRESUKKER.COM?

topia sa for siden:

Har du handlet produkter av de? Gikk det bra? :o

Lisbeth sa for siden:

Ja og ja :D

topia sa for siden:

Det var en del ting der jeg kunne tenkemeg, BON BON uten karbo!! Kan passe meg meget bra :)

Hyper sa for siden:

Men frakten koster jo en del da..Betalte du toll i tillegg??

Hyper sa for siden:

Fant ut at om jeg handler for 235 svenske, blir frakten 239 svenske..
MER enn det jeg handler for..Æsj..

Jeg venter på den norske jeg:)

HegeT sa for siden:

Skal det åpnes en sånn (nett)butikk her i Norge også?......:rolleyes:
Når omtrent da, i tilfelle?.....

LilleVille sa for siden:

Da må du ha tenkt å bestille noe tungt? Jeg bestilte sjokolader derfra, for 197 nkr.. Totalt med frakt kom alt på 303 nkr. Det var 15 av disse chocolite eller hva de heter, og en pose mintkaker.. Nesten 20 kr sjokoladen er jo stiv pris såklart, men ikke dyrere enn Atkins.. og bedre.. Og er søtet med hovedsaklig sucralose (splenda) så man blir ikke dårlig i magen heller :) (ikke jeg og mannen ihvertfall)

Hyper sa for siden:

Jeg la inn bestilling på blant annet 4 pakker med tortillalefser...pluss noen sjokolader og en karamellsaus...

Ctr sa for siden:

Jeg klarte ikke spise dee lefsene.. de smakte overhodet ikke godt.. Da klarer jeg meg heller uten!! :)

~kiki~ sa for siden:

Jeg bestilte 4 forskjellige poser med drops og en sjokolademousse, og betalt kr 161,- pluss 79,- for frakt. Helt greit det.:) Har ikke fått det enda, bestilte i går. Håper det kommer til påske.:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.