< Tilbake til oversikten

Hva slags vitamintabletter er best?

Iset sa for siden:

Farlige er de ikke (hvorfor tror du vitamintabletter er farlige?), men om de virker like godt er mange i tvil om. De er nemlig kjemiske mens de som selges i helsekosten (de fleste) er organiske. Mange mener kroppen lettere tar opp organiske vitaminer, da de er i en form kroppen kjenner lett igjen og tar opp som vanlig mat.
Jeg ville holdt meg til organiske. De er dyrere, men om du tar kjemiske kan du risikere at du bare sitter igjen med dyr urin. ;)

Summer sa for siden:

Det har kommet meg for øre at en trenger fiskeolje i tillegg til planteolje(Udos er planteolje) SÅ jeg vil anbefale deg å ta fiskeolje ved siden av (Picasol feks. om du ikke klarer tran).

Vi er veldig fornøyd med solaray sine vitaminer... Og som Iset vil jeg anbefale deg å holde deg unna de fra dagligvarebutikke.. :)

Iris sa for siden:

Liker du ikke tran så prøv Møllers nye barnetran med fruktsmak. Den går ned og var god syns jeg. Ikke som sanasol selvfølgelig, men god alikevel... :cool:

HP sa for siden:

For å si det slik; så trenger du mer kosttilskudd om du lever på et "sunnt norsk kosthold" enn om du lever etter Lindbergs... ;)

Så ta dosen som står på pakken, mer om du har lyst. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.