< Tilbake til oversikten

Ketosticks - hvordan gjør man det?

quebec sa for siden:

Jeg har kjøpt mine sticks på apoteket.
Men har lagt merke til at det er forskjell på hvordan disse blir brukt i forhold til dem som blir solgt på ketolysen.

Skal man holde sticksen under strålen eller bruke en beholder og holde sticksen i urinen i 15 sekunder for at målingen skal bli riktig?????????:cool:

Carbokiller sa for siden:

Jeg har alltid bare holdt den under strålen og avventer ca. et halvt minutt før jeg leser av, har altlid fungert på meg.

Iset sa for siden:

Jeg klarer ikke å sikte, så jeg synes det er lettere å ha det i en beholder. :flau:
Men står det ikke noe på boksen? Det skal jo stå på boksen hva som er anbefalt/enklest, trodde jeg. Det er jo ikke alle stixene som trenger 15 sekunder heller, det står på boksen hvor lenge du skal holde den i urinen.

quebec sa for siden:

nei, står bare at den skal avleses etter 15 sek.

Distrea sa for siden:

:lol: så ser jeg lissom alle for meg :p

jeg tisser rett på, funker fint:D,
altså... fargen kommer med en gang den som regel, så det er som oftest ikke tvil, annet enn når man har veldig lite utslag, da kan det hende det tar 15 sek for rosafargen å vise seg :D

Nea30 sa for siden:

Diet sticksene fra apoteket sier 1 sekund i urin. Viser en beholder da, men jeg bruker de i strålen. Funker fint ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.