Etter en liten ulykke i går ble klærne jeg hadde på meg, en lyseblå treningsbukse og en lyseblå collegegenser, blodflekkete. Jeg hev dem selvsagt i vaskemaskinen med én gang (40 grader), men flekkene er der enda, selv om de er svakere. Hvordan kan jeg få dem vekk?
der jeg jobber, bruker vi hydrogenperoksid, jeg har ikke prøvd det på klær som alerede er vakset, men tror det kan funke der også.
Det er helt suverent til blod, fåes på apoteket.
Jeg har forresten fått vekk blodflekker i vaskemaskin med OMO Color jeg - bare hell litt på flekkene og la det virke et kvarters tid først, så vasker du det, og som regel er det faktisk borte da, også selv om det er gamle flekker. Mener også jeg har fått det bort på den måten etter at det har vært igjennom en vanlig vask først.
Ja, hvordan skal jeg ellers se ut som en babe på treningssenteret?
Jeg burde jo egentlig kjøre rock-chic-stilen der også, og trene i skinny jeans og converse.:D
Men det må nevnes at de fleste av treningsklærne mine går i sort og grått de også. Men omvendt fra min vanlige stil med skinny jeans og vide topper, på trening er det vide bukser og figursydde topper, iallefall var det det da jeg hadde figur til det. Nå må jeg gå for videre overdeler også.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.