Fredrikke07 sa for siden:
lavkarbokosthold og noka-diett? Ser det er en del karbohydrater i noka-shaken (37g pr. porsjon), men kan jeg alikevel satse på vektnedgang hvis jeg kombinerer dette?:)
lavkarbokosthold og noka-diett? Ser det er en del karbohydrater i noka-shaken (37g pr. porsjon), men kan jeg alikevel satse på vektnedgang hvis jeg kombinerer dette?:)
bærrgen sa for siden:
Som jeg vet flere andre her inne vil si; hvorfor bruke shake når du kan spise skikkelig mat?
Nillomien sa for siden:
Hvorfor vil du kombinere? Hva er vitsen?
Iset sa for siden:
Det blir nok endel karber utav det, tenker jeg. Men jeg ser heller ikke poenget med å kombinere. Du kommer til å gå like mye (eller mer) ned på lavkarbo alene, og ikke minst få en MYE bedre helse enn ved kunstige pulvershaker. :)
Paxen sa for siden:
37 g karbohydrat er altfor mye etter Ketolyse og Atkins. Da vil fett du spiser kunne bli lagret på kroppen. Så hold deg til det ene eller det andre.
Lykke til :)
isola sa for siden:
Det står jo Lindberg i signaturen..
Iset sa for siden:
Tja, endel lavkarboleger er ikke helt enige i den, Lutz anbefaler jo feks. et høyfett-kosthold men med maks 72 gram karbohydrater, ofte oppimot 130 gram også. Men det er vel individuelt hva man tåler. Forresten, egentlig ser det jo ut til at vi er enige siden du snakker om Ketolyse og Atkins, og du sier fett MULIGENS vil bli lagret på kroppen, hehe.
ok:)! Grunnen til at jeg ville bruke det, er fordi det er kjapt og enkelt, samt at jeg er så matlei om dagen.
Uff, akkurat i dag har jeg nesten mistet helt troen på at jeg skal klare å gå ned de 5 siste kiloene:(, for nå har det stått bom stille så lenge!
Kan noen sette opp et forslag til en "dags-meny"?
isola sa for siden:
Kanskje greit å lete litt rundt etter en shake med en del færre karber da?
Jeg har en boks med sjokoladeshake-pulver jeg dør etter å bli kvitt.
Syns den smaker myrvann, liksom. :(
jeg må nok det da.. hektisk med små barn til tider, derfor kunne det vært kjekt med noe veldig kjapt og enkelt noe, spes. nå som jeg er matlei;)!
Hva slags merke er den shaken din?
Kan jeg forresten spise mye av sukkerterter? Jeg maser og spør..:o
isola sa for siden:
Sport WNT (rar font, trodde det sto wac eller wat jeg..) Low GI Meal.
www.wnt.se
Kjøpte den på Life i Uddevalla, men jeg anbefaler den egentlig ikke altså!
Jeg fikk et tips på et annet forum, av ei som hadde kjøpt en jordbærshake på Life på Nordby,
og så trodde jeg liksom bare at jeg hadde kjøpt det samme da. Det hadde jeg ikke. sur
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.