< Tilbake til oversikten

Jeg er tørst!

Angel83 sa for siden:

Er faktisk bare på 2. dagen min nå med ketolyse, men jeg har også allerede i dag drukket 4 store glass med vann! Er dette normalt? Fører jo til at nå er jeg ikke sulten på lunsj engang. :confused:

Ellers, kjenner jeg antydninger til litt svimmelhet..

Torkil sa for siden:

Hei
Ikke uvnalige bivirkmninger. Flott at sulten allerede er dempet, det lover godt for vekttapet.
Lykke til
Torkil :)

Angel83 sa for siden:

Takk! Det er så sinnsykt inspirerende å kunne få svar fra deg! :)

aggie sa for siden:

Så flott, lykke til. Du og jeg skal ned like mange kilo: jeg har gått ned 6 til nå. Heia, heia. Dette klarer du. Snart kommer du inni dietten, hold ut. Så blir du slank til sommeren sammen med meg..,

Angel83 sa for siden:

Så gøy!! :) Da hadde det vært veldig kjekt om vi kunne "keep in touch":rolleyes:
Hvor lenge har du gått på kur?

Jeg er litt redd for å føle meg mett igrunn, og ser jo det at det blir mye fett og proteiner. Hvordan kan jeg beroliggjøre den tanken?

aggie sa for siden:

Jeg har vært på kuren snart 5 uker. Gikk ned mye 1. uka, så stagnerte det nesten i 1 uke, siden har jeg gått ned 1. kg i uka.

Det gjør ingenting om du føler deg mett, det er en del av det fine med denne kuren.

Fet fisk er veldig bra ( røkt laks eller makrell) , og så vil jeg anbefale å bake ketolysebrød (enten med bakemix eller lollipop brødet som du finner oppskrift på her inne) jeg ble veldig lei av egg til frokost etter 2 uker.

Angel83 sa for siden:

Samboer er fantastisk, og baker faktisk i denne stund lollipopp-brød til meg mens jeg er på jobb, samt at han har vært på butikken i dag og handlet myyye av det jeg skal spise fremover :D

Har sparket han litt bak også da for å hjelpe meg med dette, og det viser se å fungere veldig fint! Håpet mitt er at han faktisk legger litt på seg også, nå som det blir en del fett + poteter og pasta til han! Hehe

Ok, da godtar jeg å være mett, kjennes bare litt merkelig ut..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.