har holdt på å testa grensene mine litt de siste dagene, og nå er jeg ute av ketose for andre gang på 1 uke....
Orker ikke ennå en gang med trøtthet og hodepine slik jeg har fått de 2 gangene jeg har gått inn i ketose, har eksamen nå, og har rett og slett ikke tid til å være så stuptrøtt som jeg vet jeg kommer til å bli.
Hva anbefaler der videre? Jeg har funnet ut at jeg kan spise ca 40 gram karbo om dagen uten å gå ut av ketose, men merker at motivasjonen min ikke helt er der akkurat nå, og kan godt tenke me en måneds tid med pause, før jeg går på ett nytt forsøk med nille uke... Men vil jo ikke slutte å spise lavkarbo heller, for det funker jo tydeligvis! Hvilket kosthold bør jeg da velge den ene mnd med lavkarbo, men ikke så lav at jeg er i ketose?
kommer ikke til å endre så veldig mye på det kostholdet jeg har nå, men for å øke på karbene over ketose kommer jeg til å spise mer frukt og grønnsaker. og grovt brød og knekkebrød innimellom. potet og pasta har jeg mista helt lysten på, så det er ikke noe problem lenger, og har funnet gode erstatninger for snop:) Men jeg tenger ikke følge noen av de andre lavkarbokurene mens da altså? Vil jo ikke gå opp i vekt heller, det beste hadde jo vært å gå ned en kilo eller to til med en litt mindre streng kur:)?
Sånn sett har jeg bare erfaring fra ketogen kost, så da kan jeg ikke hjelpe deg,
men det er jo mange som går ned på å følge fedon sitt kosthold, men gidder du sette deg inn i en helt ny filosofi nå når du skal tilbake på ketolyse om en mnd?
kommer sikkert noen som har mer peil enn meg :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.