< Tilbake til oversikten

moni's dagbok

Moni76 sa for siden:

Hei alle sammen

Har omsider funnet tid og overskudd til å starte min egen logg og dagbok ;) Jeg er en 32 år gammel jente, veide 135 ved start og følte omsider at nå var tiden inne for å gå ned i vekt :o Jeg startet for akkurat en mnd siden, er en av de som skal ned MYYYYE, dvs skal jeg ned til anbefalt vekt er det vel snakk om 60-70 kg, men nøyer meg nå med 50 i første omgang :p Lov å håpe i allefall, uansett alt jeg greier gå ned er bare positivt og nå er motivasjonen der også.

Har så langt bare vært inne og kikket litt rundt omkring, må si jeg liker dette forumet og folkene jeg har sett svare her, så valgte til slutt å slutte meg til her :) En mnd er altså gått og så langt har det gått over all forventning. De første to ukene raste jo vekta ned når vannet forlot kroppen, men nedgangen har også fortsatt og jeg har i løpet av disse ukene gått ned 7,2 kg og er strålende fornøyd :D I tillegg er jo også kuren (ketolyse for min del) genialt enkel å følge også.

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har veid maten min en eneste gang, det forbinder jeg bare med mislykkede slankekurer der man går ned for så å go opp igjen det dobbelte, så jeg spiser det jeg ønsker og kroppen synes å like det ;) Hadde i snart ett år vurdert å kutte ut brød, ris, pasta og mel men ante ikke hvordan jeg skulle gå frem uten å gjøre noe "galt" før en slektning nevnte ketolysekuren for meg.

Opplevelsene mine så langt har vært udelt positive. Jeg har fått slutt på urolig mage, luft i magen, sure oppstøt, sukkertrangen har forsvunnet, jeg er varm! (deilig etter å ha vært frysepinn i flere år) og i det hele tatt, føler meg bra! :D

Gleder meg til fortsettelsen :)

Moni76 sa for siden:

Hmmm denne ble visst lagt inn litt feil så hvis en av moderatorene knne slette den for meg?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.