< Tilbake til oversikten

Dokumentarer

medas sa for siden:

Noen som så dokumentaren på TVN i går? Begnynte seriøst å gråte da jeg så den. Jeg må liksom alltid se på sånne dokumentarer og allverdens slankeprogram og stort sett er det jo veldig lovende og oppløftende. I går var det bare utrolig trist. Vanskelig å sette seg inn i hvordan det er å være så stor. Tenkte spesielt på barna. Må være utrolig vanskelig og vondt å være barn i den situasjonen. Synes hun eldtse dattern var utrolig reflektert for aldern.

Noen som så det og vil dele noen tanker?

Distrea sa for siden:

jeg så desverre ikke denne, irriterende egentlig.
Går glipp av ¨så mye på tv jeg... glemmer meg bort med denne pcen :o

Lisbeth sa for siden:

Jeg så den heller ikke... Her er TV'n stort sett okkupert av sambo eller unger...

Iset sa for siden:

Hele dokumentaren lå på Youtube før, men nå ser jeg at den er fjernet pga. rettigheter. :sur:

Helt grusomt ja. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor hun ikke fikk denne operasjonen tidligere?? Bare noen FÅ ÅR før, og hun kunne ha levd i dag, et helt nytt liv?

medas sa for siden:

Uff, jeg vet. Vanskelig å forstå hvordan man kan la det gå så langt i det hele tatt.

Puppeguri sa for siden:

Åh, nei, den så jeg ikke. Høres ut som noe jeg hadde likt å se!

medas sa for siden:

Kan jo godt tenkes den kommer i reprise, men jeg husker selvsagt ikke hva den het:rolleyes: Får bare fortsette å følge med i programbladet:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.