< Tilbake til oversikten

Tilskudd/vitaminer, hva må jeg kjøpe?

kix sa for siden:

Har akkurat vært inne på ketolyse.no for å bestille det jeg trenger av tilskudd. har ikke boka her nå og finner ikke ut hva jeg må bestille av tilskudd på nett-siden.

Noen som kan fortelle meg det nå? Vil bestille raskt slik at jeg sikrer meg før påskeferien starter om få dager.

Smula sa for siden:

Hvis du har vært inne på www.ketolyse.no så finner du jo i nettbutikken der de tilskuddene du trenger.

Areola sa for siden:

De to hvor det står "Ketolysetabletter :" på er vel et "must", mens magnesium tabletter er valgfritt. De skal hjelpe mot kramper, kanskje noe annet også? husker ikke helt..

kix sa for siden:

Jeg har bestilt et eks av hver av de forskjellige tilskuddene
på ketolyse.no - det burde bl
i bra :D

Torkil sa for siden:

Hei
1 boks av hver av de tre tilskudd er det man trenger for 7 ukers kur.
vennlig hilsen
Torkil
Ps gjør oppmerksom på startpakke og full pakke med 69, hhv 89 kr i rabatt.

vennlig Hilsen
Torkil :)

kix sa for siden:

Takk for svar!
Hadde allerede kjøpt inn boka, dermed ikke aktuelt med startpakke :)
Benytter anledningen til å spørre om det er naturlig å føle seg utrolig uvel, svimmel, kvalm og sliten etter å ha gått på kuren i én uke? Trøbbelet startet dag 3 og vil ikke gi seg. Jeg sitter her og lurer på om dette ikke er bra for meg - kanskje kroppen min ikke tåler denne kuren?? Jeg har drukket masse vann, spist riktig og trimmet som jeg skal. Er i ketose.
-Hater å gi opp :eek::eek::eek:

Tuppen sa for siden:

å føle seg uvel, svimmel og sånt er normalt i starten.. det er bare kroppen din som kvitter seg med skitten og er på vei til nyere og friskere liv :D

bare å drikke mye vann og spis det du skal så går det bra :)

Iset sa for siden:

JA det er helt normalt og faktisk bare et tegn på at det virker. De aller aller fleste blir svært dårlige den første uken eller to i ketose, kroppen trenger tid til å omstille seg. Jeg ble så syk at jeg ble sengeliggende i nesten en uke første gangen, fikk helt utrolige abstinenser og fungerte ikke. Holdt på å gi opp, men holdt ut, og etter en uke ble det mye bedre. Noen må holde ut litt lenger, men sjelden mer enn et par uker tror jeg. Tro meg, det er SÅ verdt det når kroppen har omstilt seg og du opplever det utroligste velværet.
Men når det er sagt, så tror jeg faktisk ikke ALLE uten unntak passer til å leve på 15-20 gram karber daglig altså. Jeg føler meg mest vel på rundt 40-50, mens min mann stortrives på rundt 20 gram. Vi er jo alle forskjellige.

Men hold ut litt til, og går det ikke over, ville jeg prøvd å øke karbene LITT (feks. 5 gram daglig i 3-4 dager) for å se om det hjelper. Da helst i form av grønnsaker, evt. en rugsprø eller et par fiberrik. Men sånt må man nesten bare finne ut etterhvert. :)

kix sa for siden:

Jeg er ute av tåka - hurra!!!! :D:D:D
Så utrolig glad for at jeg holdt ut - føler meg i superslag idag, NÅ forstår
jeg hva alle snakker om!!!!

Det er så godt å høre fra dere veteraner at det nytter å prøve litt til, syns nemlig ikke det kommer så godt frem i litteraturen om lavkarbo/ketose at man blir såpass dårlig som det jeg har vært i en hel uke.

Åh, SÅÅ inspirert nå! :p

Princez sa for siden:

Hehehe... LYKKE til videre, og velkommen til det GODE slankeliv!!:D

Nea30 sa for siden:

Hehe, godt å lese denne tråden for jeg er rimelig inni tåka selv nå. Har gått på kuren i 4 dager i dag. Ble helt ør etter 1 dag. Men skal holde ut jeg også!! Må bare få de tilskuddene, begynte i påsken se ;). Og synes det har gått helt overraskende bra!

Takk for fin tråd med nyttige tips.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.