< Tilbake til oversikten

Påske

Mjauritz sa for siden:

Hei jeg trenger gode råd på hvordan jeg skal holde fingrene unna påskeegget i år :rolleyes: Hva gjør dere?

Megvel sa for siden:

Spiser masse påskeskinke! Det er på tilbud nå!

Distrea sa for siden:

Jeg holder meg unna ALT, men noen ganger planlegger jeg en "sprekk", da spiser jeg enten det jeg har lyst på av vanlig mat og godis, eller lager noe lavkarbo snop, kake etc

:p

Distrea sa for siden:

planlegger ikke sprekk pga påske da... men hvis lysta er så stor at jeg MÅ ha en karbo dag :D så kommer det til slutt en karbodag :rolleyes:

Kristin_B sa for siden:

Nam nam. Gleder meg til påske! Da skal vi til fjells, og da må man ha med lavkarbosnop, ostekake og baconsnacks! Finner kjempemange gode og lettvinte oppskrifter her inne! :sikle:
Vet bare ikke helt hvordan man skal få erstattet appelsinene.... :(

terry sa for siden:

Nei det blir nok vanskelig å erstatte apelsin. MEN jeg fant ut i dag faktisk at Fribol www.fribol.dk/fribol1_004.htm (selges på apotek) også har en drops med apelsinsmak. Den var faktisk ganske god :)
Som nødløsning? :p

Kristin_B sa for siden:

Hmm...ikke dumt! Har ennå ikke gått til innkjøp av noe drops, men kan hende de rundt meg synes jeg burde gjøre det? :D Ingen tyggis på 15 dager nå... :rolleyes:
Takk for tipset;)

paprika sa for siden:

Jeg planlegger karbo-påskeegg-dag på påskeaften.

Kitt sa for siden:

Jeg også!:spisesnak

isola sa for siden:

Udo's har jo appelsinsjokolade, men jeg vet jo ikke noe om karbo og smak der da..
Nei, jeg tror påsken får være som den har vært.. Den varer jo ikke sååå lenge.. :)

Trille sa for siden:

Eg er jo berre Lindbergar, så då blir det ikkje så vanskeleg som de som nesten ikkje skal ha karbo. Kjem nok til å eta eindel mørk sjokolade og nøtter. Fransk sjokoladekake smakar godt, det gjer også mandelkjeks. Oppskrift på forumet på begge to. Har tenkt å prøva å laga marsipan i år. Det har eg ikkje gjort før.

Eg er veldig glad i mat, så min filosofi er at eg må ha noko godt å velja i også. Å ikkje eta "snop" eller kaker i påsken er derfor utenkelig. Men, eg må velja smartare enn chips og melesjokolade;)

paprika sa for siden:

I dag fant jeg et kupp av et godteri for alle dem som ikke planlegger en sprekk. Cavalier marsipan! Den smakte utrolig godt, til forveksling lik vanlig marsipan. 2g karbo. I Stavanger selges den på dropsen. Løp og kjøp!

quebec sa for siden:

jeg kjører strengt, så ingen snop på meg, lavkarbo eller ei:D

får heller ta meg en lang skitur når suget kommer over meg:cool:

Kristin_B sa for siden:

jeg planlegger også å være i ketose i påska! Men det går jo absolutt an å kose seg med noe lavkarbo også :) HELDIGVIS:):)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.