Trodde jeg skulle slite litt mer men nei, ikke savn i hele tatt.
Spiser av og til knekkebrød, men kjenner at det kunne jeg faktisk vært foruten det også.
Nei detta for en si er positivt oppdaga. Har jo prøvd før og da har savnet vært mye større, men har aldri gått inn for det sånn som jeg har gjort nå heller da.
Begynner på min tredje uka mi nå, kiloene lar vente på seg men merker på klærene mine at det funker da :D
Ja det er rart hvor enkelt det EGENTLIG er å kutte ut de matvarene, selv om man tror man omtrent dør uten dem i begynnelsen. Etterhvert blir det faktisk UNATURLIG å spise dem, som feks. når jeg er på hotell eller lignende og skal spise frokost. Er det eggerøre og bacon der da, synes jeg ikke brød hører med. Jeg spiser aldri brød til speilegg lenger (jo, med unntak), synes på en måte det blir unaturlig å ha brød til.
Nå spiser jeg jo endel karbo siden jeg ikke skal ned i vekt, men jeg holder meg jo til de sunnere typene da, og prøver heller å få mest mulig karber fra grønnsaker og frukt enn fra feks. brød, pasta og ris.
Jeg brukte lang tid å å "skilles" fra brødet, da jeg først begynte å gjøre meg kjent med lavkarbo syntes jeg det var grisevanskelig! Denne gangen var jeg mer kjent med det, samt at jeg nok hadde en ganske annen og bedre innstilling, så nå går det bra. Før syntes jeg det var helt rart å spise egg uten brød, nå tenker jeg ikke på det engang. :)
Jeg synes det er enklere når man kutter helt ut:) Er derfor litt redd for å prøve å finne erstatninger.
Har prøvd diverse slankekurer tidligere, da har søtsuget vært et enormt problem:(, nå når jeg har kuttet det helt tenker jeg omtrent ikke på det.
Jeg kjøpte noen Atkins-barer en dag, da fikk jeg skikkelig problem med å klare å holde meg unna:rodme:, så det gjør jeg ikke igjen.. Er jo ganske mye karber i en bar.
For meg er det i tillegg en god motivasjon at man skal holde seg i ketose;)
Bruker du den som heter carbofree eller bakemixen?
...og er den god altså...??
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.