< Tilbake til oversikten

Hvor kjøper dere lavkarbo?

SivPiv sa for siden:

Hvilke nettbutikker er det bra utvalg/service på når det gjelder lavkarboprodukter? Frem til nå har jeg vært litt kjedelig i matveien og begynner å bli litt lei. Ser noen av dere har nevnt Dialife. Bestiller noen av dere i sverige eller USA? Dollarkursen er jo lav nå...

JenJen sa for siden:

Jeg bestiller fra netrition.com
Det blir jo noen kroner med frakt, men det er verdt det for min del. Leste her inne at kundeservicen på Dialife var heller dårlig, og at Posten/tollvesenet er blitt mer oppmerksomme på pakker derfra.

SivPiv sa for siden:

Flott, da er det bare å bestemme seg for hva man har lyst på:rolleyes:

arkine sa for siden:

men det er vel mye karbo i disse godisene

paprika sa for siden:

Synes faktisk ikke at det var så ille, jeg. Mye karbo i kjeks og sånt selvfølgelig, men ellers så det fint ut. Gleder meg!:stuart:

Bugs sa for siden:

Jeg kjøpte kjeksen der inne, almond og peanøtt kjeken.
På pakken står det at det er ikke mer enn 1.50 gram karbohydrater per kjeks. Så det er jo ikke mye
Så er den jo sukkerfri i tillegg:)! i tillegg god

Veggpryd sa for siden:

Har testet ut noen lavkarbo produkter, og jeg gikk opp tre kilo etter å ha spist pitabrød og tortilla i noen dager. Jeg spiste det bare til middag - og ikke mye!

Tror nok jeg må vente til jeg ferdigslanket før jeg prøver meg på det igjen.

blåbær sa for siden:

Jeg har vært inne og sett på sidene til både dialife og mindresukker, og syns rett og slett ikke det var noe som frista! (Heldigvis, egentlig :) )

Bugs sa for siden:

Da må jeg glise:):):)!!!
DU som kaller deg for BLÅBÆR, burde jo ha litt forkjærlighet for dette.
Det som kan friste, er at [Reklame] selger blueberry (blåbær) caramells... det må jo være noe for deg:):D:)!!!;)

blåbær sa for siden:

Hehe, en skulle kanskje tro det ja, men når det gjelder all slags bær er det kun naturell jeg liker! :) Er heller ikke så glad i kunstig søtning, har jeg etterhvert funnet ut.

wirow_84 sa for siden:

jeg er sjokoholiker av natur - er overrasket over at sjokoladesuget forsvant etter en ukes tid med fet mat! hender jeg tar en liten bit etter middag en gang i blant, men er ikke det helt store lenger... så styrer unna sukker så lenge jeg klarer, for å ikke opprettholdet "behovet for sukker"....!

Bugs sa for siden:

Jeg er veldig glad i slikt:)! En kan kose seg med noe snacks!;)
Hver sin smak!!! Noen liker agurker og andre liker søte saker!:):D.!

blåbær sa for siden:

Jepp, og det er jo bra at folk er forskjellige! :rolleyes:

paprika sa for siden:

Å, da må jeg definitivt prøve dem! Jeg er kjeksoholiker:spisesnak

eriksen sa for siden:

www.proteinfabrikken.no har fått inn noen Walden Farms-produkter, og jeg har bestilt via dem et par ganger. Fungerer fint, og går jo mye raskere enn å bestille fra f.eks Dialife!
Men utvalget er ikke kjempestort ennå da...

Bugs sa for siden:

Jeg så det, men Walden Farms er billigere hos [Reklame] der koster en slik sjokoladesirup 65 svenske kroner, mens samme produktet koster hos proteinfabrikken.no hele 89 norske kroner.
Så er jo kursen god når en handler i Sverige, så da blir sirupen enda billigere.

eriksen sa for siden:

Det er jo sant, men foreløpig har visst mindresukker.com bare sjokoladesirup og jordbær"syltetøy" fra Walden Farms, men Proteinfabrikken har mye forskjellig - dressinger, peanøttsmør m.m...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.