Jeg bestilte en med mocha crunch OG en variety-pack. Fikk kun den med mocha, ikke den andre. Det stod heller ikke noe som helst om at de var utsolgt etc.... :sur:
Fortell oss hvordan de smaker da! Smaken er jo så forskjellig, men det hadde vært artig allikevel å høre hva dere synes om smakene og kvaliteten. Jeg har også tenkt å bestille en del snart fra den engelske karbobutikken, men de har så mye spennende at det er vanskelig å velge.
Mocha crunch er min favoritt, men jeg merker jeg begynner å bli litt lei nå etter nesten en hel pakke....
Den med peanøtt er også kjempegod. Og den med kokos.
Jeg er visst den eneste her som ikke liker flesteparten av disse barene. Har smakt alle. Chocolate Decadence er den eneste som smaker godt syns jeg. De andre er smaker tørt og kunstig, med en rar ettersmak...... syns jeg...... men smaken er jo forskjellig.....:p
For de som evnt. leser denne tråden og vil vite hvor de får tak i disse prod. i Norge. Greit slippe å bestille fra det store utland.; Almea.no har MASSE Atkinsprodukter! Har bestilt en god del derfra. En del tilbud der også! :rolleyes:
For de som bor i Osloområdet så har Kinsarvik også bra utvalg. De har nettbutikk, men også butikk i Sandvika storsenter.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.