< Tilbake til oversikten

India og ketolysekuren

Princez sa for siden:

Jeg reiser til India på lørdag, og lurer på om noen andre har vært der, og kan gi meg noen gode tips til hvordan jeg kan klare å opprettholde kuren i de to ukene?

Har ikke lyst å ta ferie fra Ketolyse.... Men skjønner at det kan bli vanskelig å holde meg helt på matta!

Aline sa for siden:

Vel, om du spiser indisk mat uten risen?
Men jeg tror det kan bli vanskelig på en sånn reise...

Gerd sa for siden:

Prøv å holde deg unna sukker og stivelse og spis reint kjøtt/fisk og grønnsaker :ja:

Og om du ikke klarer å holde deg helt på matta, så husk det er forskjell på hverdag og ferier... Og ikke straffe deg selv om du ikke lever etter boka der nede :klem:

Budeia sa for siden:

Søstera mi har vært i India I 3 mnd. Var mye grønnsaker og kjøtt der nede, og mye fisk selvsagt, men hygienen er ikke alltid suveren..
Men du vet sikkert om det.;)
Hun ble dårlig flere ganger, desverre, men synes indisk mat er kjempegod.

Princez sa for siden:

Jeg får bare satse på at det går greit... :) Jeg er veldig glad i norsk/indisk mat, men er litt usikker på om det er det samme man får i India. Dessuten er det vanskelig å vite hva de har puttet i sauser o.l.

Jeg skal prøve å slappe litt av med hele opplegget, og ikke bli hysterisk om det blir noen karber for mange... Bare jeg ikke legger på meg! DET vil jeg ikke ha noe av! Hehe..

Aline sa for siden:

Desinfiser hendene ofte :D Har lest om mange som har blitt reddet av det.
Og sjekk ut india på www.virtualtourist.com (om du ikke allerede har gjort det :))

Princez sa for siden:

Takk for råd og tips! :)

Var i Kina i forfjor, og hadde med en desinfisering-gel. DEN var god å ha ja!

Har lest en del på nettet om Mumbai og Goa ja, men ikke på den siden... Takk for tips.. Igjen :):)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.