Sånn kan det gå når ting ikke går som forventet. Jeg begynte som sagt på ketolysekuren på tirsdag, og på fredag hadde jeg klart og gått ned 2,2 kg :) Alt var bra, på lørdag veide jeg det samme som på fredag, og i dag hadde jeg gått opp 0,7 kg :(. Det var skikkelig demotiverendes, så lenge samboeren hadde gått ned!! (Han har gått ned rundt 3 kg siden tirsdag), vi har tom spist det samme.
Jeg ble så deppa, at når lillegull fylte 3 år idag, spiste jeg marsipankake, bolle med krem og drakk masse brus!
Jeg vet det er dumt å veie seg hver dag, men hadde jeg ikke gått opp til i dag, hadde jeg ikke spist kake :D
Søstra mi som også begynte på tirsdag - harsluttet i dag, men ho har da gått opp de 3 siste dagene...
Vel det er en ny dag i morgen :cool:
Jeg har det akkurat på samme måte som deg ang samboeren min.. jeg er mye mindre flink enn han, og han har hatt flere sprekker så langt, men enda går han ned mer enn meg. Nå har han mer å ta av, men alikevel..
Tror det beste er å konsentrere seg om seg selv, og ikke sammenligne seg med dem.. :klem:
Det som var verst var ikke at samboeren har gått ned, men at jeg har gått opp. Det er virkelig demotiverendes... Spesielt når jeg følte at jeg var på glid!!
Får stå på videre i morgen...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.