< Tilbake til oversikten

4 uker, hva nå?

aggie sa for siden:

Nå har jeg vært 4 uker på ketolysekuren. Gått ned 6 kg ( 3kg første uka, så 1 kg pr uke) - Har 8 kg til jeg skal ned.

Jeg har spist ca 15 karber om dagen ( har synda litt med vin, salt og kunstig søtnig, og trent litt lite den siste uka)

Men nå skal jeg begynne å spise karber igjen, så smått. Tenkte første uka å unne meg en gulrot til dagen.... så skal man j o øke på igjen.

Har noen tips til hva som er lurt å trappe opp med etter gulrota?

Justina sa for siden:

Men hvorfor vil du trappe opp på karbene før du er ferdig? Det virker jo som det går så fint for deg?

Eilan sa for siden:

Ja, hvorfor det?

nellie sa for siden:

yeah, whyyy?

Megvel sa for siden:

Se på karbotrappa til Atkins dietten! Vedvarende vekttap heter fasen. Gulerot kommer langt opp, men første uka kan du jo for eksempel øke på det av grønt du liker nå? Du finner dette inne på Atkins-delen her inne!

Torkil sa for siden:

Hei
Fortsett på ketolysekuren. Der er det jo lov å øke mengden av karbohydrat etter noen uker for å kunne unne seg LITT gulrot og litt andre grønnsaker slik at man får et variert kosthold. Forutsetningen er at man fortsatt er i ketose.

Never change a winning team !

Vennlig hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.