Jeg har altså forstått at man må til legen for å få starte med dette. Er det noe alle leger vet noe om, eller hvordan er det? Hva skal jeg si til legen? Hvilke kriterier stiller legen til grunn for å la en pasient begynne på ED? Jeg lurer på mye annet også, så hvis du kommer på andre lure tips og råd, skriv det ned:)
Er bare å høre med legen, eventuelt om han/hun kan sende deg videre til en lege som kan noe mer om eurodietten dersom han/hun ikke har satt seg inn i det selv, er ikke alle leger heller som har lov å gi ut eurodietten, var hvertfall ikke det da jeg gikk på den i 2005. Jeg var så heldig att fastlegen som jeg hadde da gikk på eurodietten/fedon sine metoder selv, så var hun og ikke jeg som foreslo det pga både overvekt og insulinresisetes. Er bare å spørre legen egentlig, om hun eller han tror dette er noe for deg, eller ta kontakt med nermeste lindbergklinkikk kanskje?
Der kan du lese litt om opplegget og produkter. Tror ikke det er så mange fastleger som er Eurodiettleger, men hvis du finner en er det helt klart en fordel, for da er det jo bare vanlig pris og du får det på frikortet også.
I drammen, er det kun 1 ED lege... så jeg må bare bla opp de 700 det koster for en time.
Tror hun bare er her to ganger i mnd også... Er nok ikke så mange som går på eurodiett her ... hehe
Ring inn dit du, så får du navn og nr. til nermeste Eurodiett lege for deg
Heia:)
Forusakutten er plassen for deg paprika... Legen er en perle, ernæringstanten litt mer merkelig, men det har sikkert mer med meg å gjøre...
Lykke til!
ike noe blå resept nei
det koster ca 3000 kr i mnd og gå på dennen dietten
det kjøpes på lindebergklinikken eller noe sånt
av ED legen får du en tilatelse til og kjøpe produktene , og du må vel minst ha enn bmi på over 30
ring lindbergklinikken de vet navnet på leger i nærheten av der du bor
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.