< Tilbake til oversikten

Frysing av lavkarbo-tortillas

Fnutte sa for siden:

Har kjøpt noen pakker med lavkarbo-tortillas som jeg tenkte jeg skulle putte i fryseren.

Lurte på om dere har noen gode råd for hvordan fryse dem. Regner med at jeg ikke kan fryse pakkene hele, for da sitter de vel sammen. Spiser jo ikke en pakke av gangen;)

Bør jeg putte en og en i pose eller holder det å putte litt matpapir i mellom hver? Sitter ikke fast i papiret da vel???

Noen som har fikse ideer å dele med meg??:rolleyes:

Tuppen sa for siden:

jeg bare slengte posen ned i fryseren... gikk faktisk bra.....

Justina sa for siden:

Jeg legger bakepapir mellom hver.

Nille sa for siden:

Jeg har prøvd både meg og uten bakepapir mellom og vil absolutt anbefale bakepapir. Da kan du ta opp akkurat det du trenger hver gang og ikke hele pakka ! Fryser jeg hele og tar opp henger de ofte sammen.....

Fnutte sa for siden:

Tusen takk for gode råd. Da skal jeg gå å putte dem i fryseren :D

Og skal selfølgelig ha en til middag også. Gleder meg jeg, og håper de står til forventningene. Har ikke smakt på dem enda:rolleyes:

Diezel sa for siden:

Hei!
Nå ble jeg jammen nyskjerrig her, hvor får dere kjøpt lavkarbo tortillas??? :eek: Savner slikt etter at jeg la om til lavkarbo høsten-07, men resultatene man oppnår overgår savnet :D

Bugs sa for siden:

[Reklame]

Diezel sa for siden:

Flott, tusen takk for raskt svar!;)

Fnutte sa for siden:

Bestilte mine fra mindresukker jeg også.

Spiste en til lunsj med ost, kylling, rømme og litt salat ved siden av....nam nam. Det var innmari godt. Jeg var skeptisk men ble gledelig overrasket :D

Bugs sa for siden:

:)Var skeptisk første gangen jeg også da jeg skulle prøve slike lavkarbo tortillas, men det var virkelig godt:):)!!!
Bruker å lage eggerøre og steke noe bacon + ost, som jeg legger inni tortillas: Jeg kaller dette for "frokost Tortillas":):)JAMMI:):)

Bugs sa for siden:

Til forkost i dag hadde jeg lavkarbo tortillas - jammi - jammi -.
Med eggerøre, bacon og ost.... FROKOST TORTILLAS

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.