< Tilbake til oversikten

Søndag, en fin dag!

Summer sa for siden:

God morgen allesammen. :)

Her vi bor sludder det i dag, men det gjør ikke så mye, vi skal bare være inne og slappe av og kose oss uansett. Vi var ute på så masse i går. Vi gikk ut etter frokost, og så kom vi hjem igjen til å spise taco til kveldsmat i går. Vi var først på kulturspiren og malte påskeegg og diverse andre ting (spikket og mekket og malte osv), og så var vi på kino og så Asterix, - den var faktisk ganske morsom. Og etter det var vi på danseforestilling. Alt på en dag liksom. Skulle gjerne heller gått på danseforestillingen i dag, men de er på rundreise, så de var bare i går.

Så i går var vi sene i seng, og i forgårs var storebror sen i seng fordi han var så lenge på bading, så nå gikk jeg inn og vekket ham (:eek: ) for i morgen er det skoledag.

Så, har dere noen planer i dag da?

Petronella sa for siden:

Hørtes ut som en flott lørdag da:)
Er gråvær og surt her jeg bor idag også. Nå har jeg akkurat sendt to pysj-jenter på badet for å komme seg i klærne etter frokost. Jentungen har hatt bestevenninda på overnatting, og de har SÅ mye å skravle om at ting virkelig tar sin tid....:geip:
Broren sitter på rommet å bygger lego, fremdeles i pysj. Det er lissom det beste ved hele søndagen syns han :hearts:
Men nå MÅ vi begynne å virke her, for vi skal snart på håndballcup. Så, litt matpakkesmøring og en dusj så er mor også klar til avgang:heia:
Ha en finfin søndag folkens :)

indi sa for siden:

Liker å våkne litt tidlig i helgene jeg, nyter å spise frokost og drikke kaffe og se på ski på tv for meg sjøl. I dag er her 8 grader, nesten helt blå himmel, og jeg har allerede tatt på meg sykkelklær. Må nok snart røske i gubben og! Vi tenkte å slenge syklene på bilen, og ta utover jæren. Spesiell dag for meg idag, blir siste sykkeldag på lenge, skal på sykehus i morgen å operere høyre albu. Så når jeg låser sykkelen i ettermiddag kommer jeg nok til å sutre ganske mye, håpe dagens tur blir så lang at jeg er for utmattet til å deppe! :)
God søndag til alle!

Gerd sa for siden:

God morgen :)
[i][/i]
Her i heimen er det bare jeg som har stått opp ennå ;)
Deilig med søndagsmorgen og litt fred og ro. Ingen planer for dagen, bare slappe av. :)
[i][/i]
Sola skinner, men det blåser som bare fy ute....
[i][/i]
Indi: Kose deg på sykkeltur i dag, og lykke til med operasjonen :)
[i][/i]
God søndag, alle sammen :)

Georgine sa for siden:

Her er det overskyet og trist vær, men minsten og jeg skal på nabogården og lage påskepynt. Blir vel til at jeg kjøper noe også, var innom og tittet i går og det var mye fint :heia:

Foreløpig er det tegneserier og klesvask som er gjeldende.

Max sa for siden:

Her har det kommet ti cm våt snø siden i går, så vi har vært ute og måkt en del, laget to stoore snømenn, flere snølykter og hatt det gøy. Ble våte alle sammen til slutt :)

Nå er det litt roligtid med ungene inne, før jeg reiser på jobb etterhvert. Nå har jeg bare 6 søndager igjen å jobbe, så er det vår og sommerjobbing hjemme! Det skal bli deilig :D

Eilan sa for siden:

God søndag til alle! Har stille rolig søndag, skal ikke ut av døren tror jeg. Sto opp sent, spist deilig frokost, med deilig kaffe, skal sette på new age-musikken min og tenne kubbelysene og bare finnes. Tenk at livet kan være så enkelt og vakkert! :klem:

medas sa for siden:

Så nydelig innlegg. Må jo bare smile da:)
Her har vi vært på plantasjen i dag. Sett på dyra og kjøpt noen blomster. En rolig og deilig dag.

Ønsker alle en flott søndag videre!

Georgine sa for siden:

Vi har vært på barnas verksted og har produsert 2 påskeduker og 2 grytelapper :lol: Potettrykk er gøy :heia:

Ellers så kjøpte jeg meg et nytt kjede, noen påskeegg og to påskekaniner.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.