Kjenner det i hele kroppen. Begynte på Atkins på tirsdag, og jeg tror jeg får det til. Å sjekke etiketter er blitt en vane :D
Idag har jeg vær litt småsvimmel. Er det vanlig?
Kjenner også et sug etter noe søtt. :rolleyes: Men da tyr jeg til "bibelen" og leser til suget har gitt seg :visemuskl
Hei Elisabeth!Det med å være svimmel og ha hodepine tror jeg mange sliter litt med i begynnelsen.Det er viktig i å få i seg nok væske!Klart en får litt karboabstinenser i begynnelsen,når man plutselig nærmest kutter ut disse(i forhold til vanlig norsk kost). Det høres ut som du greier deg bra, og som sagt tidligere er det bare å fyre løs om du har spørsmål,og gjerne åpne en journal selv.Det er en fin måte å få tips,ros og litt pekefinger, i det hele tatt fin mulighet å få tilbakemeldinger på!
Det er virkelig herlig når ting skjer altså! :D Både søthunger og svimmelheten går raskt over om du er flink med "bibellesningen" - så fremt det er den engelske da... ;)
Da var det ikke mer å si da..... dere dekker jo alt !
Så flinke dere er !!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.