Jeg prøver meg IGJEN på lavkarbo. Jeg VET jo at det funker, jeg bare datt så veldig ut av det sist. Men er nå på igjen med ny frisk. Har holdt på i to uker. Ikke vært svimmel eller slapp, har ikke søtsug eller sug etter noe annet heller, så det sklir sånn sett på skinner, og jeg er langt mer optimistisk på egne vegne nå (heia meg). :)
Men jeg er så veldig tørst. Har ikke diabetes, har ikke vært "plaget" med mye tørste før jeg begynte på lavkarboen igjen heller. Er det noen sammenheng? Noen andre som har opplevd mye munntørrhet og tørste i forbindelse med lavkarbo? Går det i såfall over? Jeg drikker lite kaffe (1 kopp pr dag), bruker lite splenda, lite te, byttet ut pepsi max med cola light (gj.sn 1/2 liter pr dag, max), stort sett vært flink å drikke bare vann. Og en og annen "lyseblå iste".
Jeg har også tørstet utrolig mye, så mye at jeg har følt det ubehagelig mer enn en gang. Det går ikke over, i hvert fall ikke for meg, så jeg drikker vann dagen lang. Har alltid en flaske med meg, og flere halvlitersfalsker liggende klar i kjøleskapet hele tiden. Men innimellom lurer jeg på om det kan være sundt å spise på en måte spm gjør at kroppen higer etter vann hele dagen.........
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.