jeg vet ikke, men har brukt litt av d selv, selv om d er en del karbo i d... men så spiser man jo ikkje så mye av d heller... bruker d også som krydder i ostelasagnen... namme...:p
d er sant... tror d er 35gram i en pakke dipmix... brukte ikke hele i lasagnen, for jeg var redd d ble vel mye karbo i den da ja... brukte ca halve posen... mååå liksom ha d i for å få den lasagnesmaken jeg er vant til... hehe... vanedyr...:p
ca 16 i en hel pakke ja, men du spiser da ikke hele pakken selv vel? Jeg bruker ikke alltid hele pakken...
Når jeg spiser grønnsaker med dipp holder det med ca halve pakken i en 3dl, og jeg spiser vel en tredjedel av den selv! Bruker den som sagt i andre retter også, men da i mindre mengder.
Jeg regner med karbene, men synes ikke det er SÅ mye.... :o
Og, Distrea: Nei, denne dippen har jeg prøvd å kopiere i 10 år.. Det lar seg ikke gjøre etter mine begreper! :p;)
nei, hadde aldri klart å spist en HEL pakke selv nei...:p
men nå på kuren så bruker jeg bare dipmixen som krydder... for d er jo et nyyydelig krydder ja!:D så da har jeg en pakke til 2-3 ganger... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.