< Tilbake til oversikten

Hollyday-dip

Princez sa for siden:

Undrer meg litt... finner ingen grunn til å la være å spise hollyday-dip...

Det er jo best av alt!! Som saus, som dip til grønnsaker, som tilbehør til alt!! Hmmm...

:rolleyes:Jeg har spist endel av denne... Noen som vet om dette er en partystopper????

nordlandsjenta sa for siden:

jeg vet ikke, men har brukt litt av d selv, selv om d er en del karbo i d... men så spiser man jo ikkje så mye av d heller... bruker d også som krydder i ostelasagnen... namme...:p

Distrea sa for siden:

mmm... ostelasagn :sikle: hvor... hvor?:p

Liiiz sa for siden:

Hvor mange karber er det per 100 gr i hollyday dippen?

Distrea sa for siden:

ååå... takk, den er lagret til bedre tider, sammen med masse annet :p

57gr pr. 100gram... så d er ganske mye ja... :mad:

Distrea sa for siden:

det hadde jeg holdt meg unna, man kan lage mye god dipp selv :sikle:

d er sant... tror d er 35gram i en pakke dipmix... brukte ikke hele i lasagnen, for jeg var redd d ble vel mye karbo i den da ja... brukte ca halve posen... mååå liksom ha d i for å få den lasagnesmaken jeg er vant til... hehe... vanedyr...:p

Distrea sa for siden:

det står sikkert hvilken krydder som er brukt, prøv deg frem..
jeg er sikker på at du klarer å lage noe som er super godt selv også.

trengedistrea:p

Princez sa for siden:

ca 16 i en hel pakke ja, men du spiser da ikke hele pakken selv vel? Jeg bruker ikke alltid hele pakken...

Når jeg spiser grønnsaker med dipp holder det med ca halve pakken i en 3dl, og jeg spiser vel en tredjedel av den selv! Bruker den som sagt i andre retter også, men da i mindre mengder.

Jeg regner med karbene, men synes ikke det er SÅ mye.... :o

Og, Distrea: Nei, denne dippen har jeg prøvd å kopiere i 10 år.. Det lar seg ikke gjøre etter mine begreper! :p;)

nei, hadde aldri klart å spist en HEL pakke selv nei...:p
men nå på kuren så bruker jeg bare dipmixen som krydder... for d er jo et nyyydelig krydder ja!:D så da har jeg en pakke til 2-3 ganger... :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.