< Tilbake til oversikten

Da har jeg hatt min første (og forhåpentligvis eneste) sprekk.....

candyland sa for siden:

Spiste en brødskive til kvelds....også ennå en....også en pære..... og da var det gjort, så da spiste jeg like gjerne opp posen me bamsemums jeg har gått å sikla på så lenge.....

Sjokoladen var ikke så god, ble bare kvalm..... Men brødskive me leverpostei og frukt var så godt, at det var verdt det!! Så ingen dårlig samvittighet her i huset, synes jeg har vært flink så langt....

...men det kan hende samvittigheten sniker seg innpå bakfra når hodepina og trøttheten kommer å henter meg inn nok engang...

Dere som har hatt en sprekk eller to, kjører dere bare på hardt og brutalt igjen neste dag? Pleier det å ta lang tid å komme inn i ketose igjen? Har ligget på 30 karbo om dagen i det siste, må jeg på n igjen med flere uker under 15 gram igjen nå??

Takk på forhånd for svar:)

Gerd sa for siden:

Hei.
[i][/i]
Bare fortsett i vanlig lavkarbo-tralt du :) Drikk masse vann og hjelp kroppen med å skylle avfallsstoffa ut.:ja:
[i][/i]
Ikke ha dårlig samvittighet i vertfall, bare vend nesa fremover :)
[i][/i]
Dette skjer de aller fleste av oss en og annen gang :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.