< Tilbake til oversikten

Noe galt med diett.no?

supha sa for siden:

Er det flere som får helt klinkokos tall? Brått så hadde jeg spist 32566 gram med karbo. Ser ut som alt er galt der. Gjelder også det jeg har lagt inn fra før..

Katie sa for siden:

Ja,jeg fikk også noen kjempe høge tall der.Skjønte jo ingenting siden jeg registrerte meg der i dag.Bra det er noe galt da,fikk jo sjokk da jeg liksom skulle ha spist 9000 kalorier før klokken var 12.00.

supha sa for siden:

Sendte mail til dem, og det ble rettet i går kveld.;)

michij sa for siden:

Men ting må jo ha galt karbohydratinnhold. Får at det er kun 1gkarbo pr 100g blomkål f.ex. og ikke noe i egg...

supha sa for siden:

Ja vet, det stemmer ikke helt. Jeg har lagt opp egne varer, de jeg bruker mest. Fått en del varer der nå, da jeg synes det er så mye feil med karboinnhold. Nesten alt av grønnsaker er feil.

Petronella sa for siden:

Jeg har akkurat sendt de mail om at fløte og rømme er feil, men hvis det i tillegg er feil på grønnsaker m.m så er jo mye av vitsen borte :confused:
Får se om jeg får noe svar. Kanskje de retter opp hvis vi er flinke til å si fra om feil som vi finner? For det er jo en super måte å holde litt oversikt på syns jeg :)

supha sa for siden:

Det er pes de første par dagene, men hvis man er flink og legger inn varene fortløpende så går det bra. Synes det fungerer greit nå:p

michij sa for siden:

Ja, får prøve å gjøre det:D

ketanore sa for siden:

Bruk "Mat på Data" som lastes ned på pc'n :)

michij sa for siden:

Syns ikke det er like bra, forsto det ikke:D

Photobscura sa for siden:

Mye som er feil på mat på data også dessverre, lasta det ned for over ett år siden, og fortsatt har de ikke retta på verken rømme eller egg eller en mengde andre varer, men her som på den det nevnes av trådstarter kan man legge inn egne, men jeg fant aldi ut av det.

For de som er stø i engelsk, så kan man regne ut det meste i fitday.com. Jeg synes dessverre det ble alt for kronglete med oz og sånne ting.

Distrea sa for siden:

:ohar bare funnet ut av å legge inn egene jeg:o trodde bare det var egene også... hehe

I og med at man spiser mye av det samme, syns jeg det er topp å legge inn selv, for da legger jeg inn rettene ferdig også.Så blir det bare å legge inn hvor mye man har spist av de forskjellige rettene isteden for å tenke ut hvor mye det var av div ingredienser

Photobscura sa for siden:

Hmmm, kanskje laste det ned på nytt da?
Jeg prøvde forresten den diett.no, men jeg blir litt frustrert av å ikke vite om næringsverdiene stemmer...

En annen ting som jeg synes gjør det litt vanskelig for meg å måle (husker ikke helt hvordan jeg gjorde det i induksjonen, men jeg må jo ha fått det til på en eller annen måte), er at jeg lager middag til både meg og duden som vi begge spiser av, og da er det nesten umulig å vite hvor mye jeg spiser. Eller hvro mye smør man bruker i noe f.eks. Jeg har vel aldri vært av de som er supernøye på å måle, annet enn karber, men det var aldri et problem den gangen vekten ruslet jevnt nedover.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.