Det du kan gjøre er å ringe/maile en helsekost i Norge og få dem til å sende en pakke til deg. Ikke alle gjør det men vi gjorde det i Life da jeg jobbet der, og en helsekost i Sverige sendte ut varer til meg og en kollega da vi bestilte derfra (feks. kosttilskudd man ikke får tak i i Norge). Hvis ikke kan jeg godt sende til deg om jeg kommer over noe her, har ikke sett det i helsekosten på en stund men kommer nok over det. :)
Jeg må ha tak i ketolysetabelettene også, så jeg sitter og vurderer om jeg skal kjøre til norge en tur (3 timer hver vei), eller om jeg skal bestille de over nett..
Skulle jo hatt så masse annet også, MCT.olje for eksempel..
Jeg skal undersøke litt med helsekost jeg før jeg evt kommer tilbake til deg. :klm:
Du får sikkert tak i Nestles Nestargel på apoteket i Sverige. Det er 96,5 % johannesbrødkjernemel i det, så det vil si at det maks kan være 3,5 % karbo i det. Det er jo så godt som ingenting med de små mengdene vi bruker. Det brukes ellers til å tykne spedbarns melk, og jeg var veldig fornøyd første gang jeg brukte det i saus. Var om mulig enda bedre enn JBK, men det kan nok skyldes en tilfeldighet.:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.