< Tilbake til oversikten

Jeg trenger hjelp!

Millsi sa for siden:

Mamma ble lagt inn på sykehuset i dag med noe de trodde var hjerteinfarkt!!! MAMMA..i an alder av 42 år!!! Det viste seg at det "bare" var en tett åre VED hjertet,men hadde dte ikke blitt behandle så fort hadde den kunne gjort stor skade. Skal ikke gå mer inn på hjerte kar sykdommer,men jeg vil hjelpe mamman min! Jeg har aldri vært så redd før. Visste jo ikke mer enn an hun var på sykehuset med hjerteinfarkt :( Visste ikke om hun levde elle rnoe)

MEN: jeg vil vite alt om hva lavkarbo gjør som er positivt for henne nå!! jeg er nemlig overbevist om at hun får det bedre på et lavkarbo kosthold uten alle de raske karbene.

Det ska sies at hun har et vanlig norsk kosthold. Ikke mye godter eller noe.

Jeg vil ikke miste mamman min!!!

Zincite sa for siden:

Hei, ville bare sende deg en stor :klem:
Vet hvor vanskelig det kan være når det skjer slike dramatiske ting med de som er nær oss.
Overlater til noen som kan mer enn meg å komme med mer, men er veldig enig med deg om at hun kan få kjempefordeler av lavkarbokosthold.
Lykke til til både deg og moren din

LilleRosin sa for siden:

42 år?? Samme som meg det jo, bare ungdommen! Skjønner godt at du ble redd. :klem:

Sivensvans sa for siden:

Ojda...det var sterkt! Skjønner deg så godt! Tanken på å miste mamman sin gir en lammende følelse.. Jeg er snart 40 selv - men, DET kommer nok aldri til å forandre seg!
[font=Comic Sans MS][/font]
Tror det beste du kan gjøre for henne er å vise hvor mye du bryr deg, jeg!
[font=Comic Sans MS][/font]
Sender deg en stor og varm klem! :klem:

Lisbeth sa for siden:

Huffda!! Jeg driver og leser Bedre uten brød om dagen, og der viser de til undersøkelser som er gjort ang hjertesykdommer, tette blodårer og lavkarbo, med godt resultat. Så jeg tror absolutt det kan være noe for mamma'n din :klem:

Millsi sa for siden:

:klemme: Takk skal dere ha!! Ja,hun er jo ikke gammel! Jeg er så lettet at det går bra med henne da.

Skl få henne til å ta kontakt med en lege som er for lavkarbo og sette henne igang. Vte dere om noen bøker/artikler som kan være greie å lest?

Equilibrium sa for siden:

Jeg føler med deg! Det er en forferdelig sinnesstemning når slikt skjer.
Personlig har jeg ikke så mye vondt å si om lavkarbo mat, heller tvert imot! Men jeg har lest at det kostholdet har en tendens til å gjøre blodet tykkere/ mer treigtflytende. Noe som kanskje ikke er særlig gunstig i dette tilfellet? Men en lege burde jo vite dette (Torkil?).
Som regel får de som har trøbbel med blodtrykk eller hjertet blodfortynnende. Ihvertfall de jeg har har kjent/ kjenner som har hatt trøbbel med tilsvarende.

Millsi sa for siden:

Joda hun satt på blodfortynnende. Mulig jeg sender en mail til Torkil.

Pearl sa for siden:

Kan ikke bidra med så mye faglig, men lykke til med mamman din og deg. :goodluck:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.