snuskebolla sa for siden:
Hva spiser dere til kvelds - er dere sultne?
snuskebolla sa for siden:
Hva spiser dere til kvelds - er dere sultne?
blåbær sa for siden:
Er som regel sulten til kvelds jeg ... Men veldig ofte er det mer at jeg kjeder meg, enn at jeg faktisk er sulten! Eller at jeg ser at matinntaket har vært for lite, og at jeg må få i meg noe mer (som oftest grønnsaker). Spiser det jeg har tilgjengelig, er veldig forskjellig. Ofte middagsrester.
Kitt sa for siden:
Hvor sulten jeg er, kommer an på hvor sen middagen blir, men trenger ofte litt mat utpå kvelden.
Da spiser jeg gjerne litt paranøtter, ost, morpølse eller middagesrester.
En merkelig ting med ketolyse er jo at man faktisk ikke blir så sulten etter hvert. Jeg som alltid har "dødd" av sult, må nesten tvinge meg til å spise i perioder.
Men gamle vaner tar laaaaang tid å vende. Litt å putte i munnen foran TV eller pc på kvelden henger godt i. Det gjelder bare å velge riktig.:)
Equilibrium sa for siden:
Jeg spiser som regel en løvbiff, 250 g kjøttdeig, 1-2 dl ost, 50 gram meierismør.
Er forøvrig tilnærmet ALDRI sulten. Det må vel være et av de mest fremtredende fortrinnene ved dette kostholdet!?
Millsi sa for siden:
Jeg spiser nesten hele tiden middagsrester til kvelds. Enklest det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.