mmmm... :sikle: Hørtes godt ut. Jeg har VELFYLTE skap og kjøleskap nå, men veldig lite av disse ingr. Men skriver litt her, så jeg lettere finner det igjen når jeg skal lage det:)
Tror egentlig det er det ultimate tilbehøret :p
For jeg tror faktisk det passer til alt, og det er jo konge.
Nå kan jeg til og med få i meg eggerøre om morrane, for da minner det meg litt om koldtbord, standard: potetsalat,eggerøre, spekeskinke og salat :sikle: G E N I A L T!!!!!!
Hørtes veldig digg ut. :ja: Må du gjøre noe med de hvite bønnene? Eller er de klare til bruk....synes det er litt stress når det må ligge natten over og sånt. ;)
Høres herlig ut:ja:, men er det ikke ganske mye karber i bønner da. Regnet ut karbeinnhold eller? Håper det ikke er så mange, vil lage sånn til røkelaksen jeg har i kjøleskapet. Røkelaks og potetsalat er godt, med litt salat og eggerøre:spisesnak
ja det er for de som går på Fedon. jeg prøvde meg på det tidligere, men det var ikke noe for meg, så jeg har bruker denne til spesielle anledninger om jeg skal spise det til sommern, i stede for poteter.
Takk for svar, da blir det potetsalat av blomkål foreløpig, god den også:ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.