Lucky Tess sa for siden:
Hello folkens!!
Har vært på ketolysekuren siden ca 12 feb, og i kestose ca 2 uker. Var tilogmed på hotellwekend i helga, og klarte å holde meg. skikkelig kry men så kom mandagen, og da klarte jeg ikke å beherske meg. Finnes det noe å ty til når Man bare MÅ HA NOE ?
Er egentlig overasket over at jeg føler dt sånn etter å ha vært i ketose i to uker, men ja jeg er fremdeles sulten, og har til tider lyst på godteri.
Har funnet noen godiser som er av merket De Bron. De har 71,3 karber pr 100gr, herav 0 gr sukker og 71,3 gr polyoler. KAn disse spises?
Det finnes også noe som er søtet med maltosesirup, og som ser ut til å kunne spises, kan de det? noen som vet? Må uansett begynne på nytt, for jeg falt for en kvart pk sjokoladepudding i kveld.. Føler meg skikklig guffen, og angrer skikkelig !!
Har før reddet meg bra med fun light gele(den er knallgod) så dt har jeg laget nå til i morgen....SKal inn på sporet igjen!!! Glemte å si at jeg har gått ned ca 4 kg, og inn ca 4-5 cm rndt magen. Er skikkelig glad for DET da. Ønsker å gå på stranda i bikini til sommeren!!
mvh
Lucky Tess
start 84kg
i dag 79,7 kg