< Tilbake til oversikten

Cocosfett ( jada jeg vet)

Nillomien sa for siden:

Kjøpte det på matbutikken i sverige får en stund siden. funker det like bra? Det er 0 karbo i det. trenger vel ikke kjøpe det på helsekosten? hvor mye hver dag skal jeg ta synes dere?
holder det med 3-4 ts?
Står på pakka at det er bra til issjokolade, fritering, fondu++

Zincite sa for siden:

Er dessverre ikke alltid slik at kokosfett er helt det samme. Om du har kjøpt tilsvarende delfiafett - som jeg antar når det kan brukes til fritering og issjokolade(som jo ligner delfiakake i smak/konsistens) så får du ikke noe som er egnet til kosttilskudd. Denne er ikke kaldpresset. Legger med en annen tråd så kan du lese der

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=816&highlight=delfiafett

Kommer jo litt an på hva du skal ha den til. Og er jo godt mulig jeg tar feil når jeg umiddelbart koblet til delfiafett :)

Megvel sa for siden:

Må være Virgin (kaldpresset) for å telle som kosttilskudd. Pass også på at den ikke er herdet og har transfett. For da kan du likegodt koke i sojaolje...

Nillomien sa for siden:

Ok. Og dette kjøper jeg på helsekost?
Må ha alt inn med ts.. ler

Smula sa for siden:

Hva er det du vet, og hvorfor spør du isåfall...?
:confused:

Det heter Cocosa på helsekosten og den med lysegrønn etikett er den som smaker kokos.

Nillomien sa for siden:

Spørr fordi jeg ikke vet.. Men jeg vet at det er mas. hehe..
fordi nettopp veldig mange andre har spurt også. Men ikke om helt det sammen...

Smula sa for siden:

Å SÅNN nå...!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.