Her en dag mottok jeg endelig den etterlengtede cocosaen.Nå skulle jeg lage meg kokosboller og kose meg...:)
Gikk greit å lage de,og smaken var så som så..
Etter en halv time startet det,en forferdelig magepine:eek:
Jeg spiste altså bare en bolle,og det gjorde også min datter og resultatet ble det samme hos henne. Er det flere som har fått slike reaksjoner etter å ha spist slike boller,er det cocosa virgin oil som er hard til magen? Håper noen vet noe.Har gått på ketolysekur i 7 uker nå:p
Hei! jeg har også fått kjøpt meg cocosa og har prøvd å lage litt forskjellig godt av det, smaken er, som du sier, så som så, men jeg har ennå ikke fått vondt i magen av det..:cool:
Skulle ønske den var bedre.. godtesjuk:spisesnak
Kanskje enkelte (jeg) får litt ekstra fart på magen av så mye fett... :rodme:
Hvis du ikke har spist coccosa før kan det jo være at du bør starte med litt små doser. Kroppen trenger kanskje litt tilvenning til coccosan.
Jeg blev litt uggen i magen når jeg startet med MCT olje men det gav seg etter noen dager.
Jeg har ikke prøvd cocosa siden jeg ikke liker kokossmaken. Men jeg har ved to anledninger prøvd en spiseskje MCT-olje og jeg fikk forferdelig knip øverst i magen. Det varte en 4-5 timer. Lenge nok til at jeg neppe prøver igjen.
Men jeg regner ikke med at cocosa var det eneste i disse kokosbollene? Forklaringen kan godt ligge i en av de andre ingrediensene. Og selvsagt i mengden. Men kun en bolle virker jo ikke så mye til å gi en sånn reaksjon.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.