< Tilbake til oversikten

Cocosa

Evelyn sa for siden:

Hei,igjen.

Her en dag mottok jeg endelig den etterlengtede cocosaen.Nå skulle jeg lage meg kokosboller og kose meg...:)

Gikk greit å lage de,og smaken var så som så..

Etter en halv time startet det,en forferdelig magepine:eek:

Jeg spiste altså bare en bolle,og det gjorde også min datter og resultatet ble det samme hos henne. Er det flere som har fått slike reaksjoner etter å ha spist slike boller,er det cocosa virgin oil som er hard til magen? Håper noen vet noe.Har gått på ketolysekur i 7 uker nå:p

Princez sa for siden:

Hmm.. Dette hørtes ille ut!

Jeg har aldri laget disse kokosbollene, men skulle da ikke være noe ubehag i magen pga cocosa?? Har spist det mange ganger uten å reagere...

Håper noen med mer erfaring kan svare!

Manina sa for siden:

Hva mer var i disse kokosbollene?

Kristin_B sa for siden:

Hei! jeg har også fått kjøpt meg cocosa og har prøvd å lage litt forskjellig godt av det, smaken er, som du sier, så som så, men jeg har ennå ikke fått vondt i magen av det..:cool:
Skulle ønske den var bedre.. godtesjuk:spisesnak
Kanskje enkelte (jeg) får litt ekstra fart på magen av så mye fett... :rodme:

terry sa for siden:

Hvis du ikke har spist coccosa før kan det jo være at du bør starte med litt små doser. Kroppen trenger kanskje litt tilvenning til coccosan.
Jeg blev litt uggen i magen når jeg startet med MCT olje men det gav seg etter noen dager.

Homer Simpson sa for siden:

Jeg har ikke prøvd cocosa siden jeg ikke liker kokossmaken. Men jeg har ved to anledninger prøvd en spiseskje MCT-olje og jeg fikk forferdelig knip øverst i magen. Det varte en 4-5 timer. Lenge nok til at jeg neppe prøver igjen.

Manina sa for siden:

Men jeg regner ikke med at cocosa var det eneste i disse kokosbollene? Forklaringen kan godt ligge i en av de andre ingrediensene. Og selvsagt i mengden. Men kun en bolle virker jo ikke så mye til å gi en sånn reaksjon.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.