< Tilbake til oversikten

Hei! Og Hurra!

Puma sa for siden:

Jeg er rimelig fersk her...
Har snoke litt rundt ei ukes tid, og synes det er på tide å si HEI ALLE SAMMEN!

Begynte på ketolyse sist mandag, og synes det går sååå greit!:)
Og da jeg gikk på vekta i dag, så går det enda bedre! Har gått ned 2,2 kg på ei uke!!!! HUUURRRA!!!
Som andre her inne har sagt; skjønner ikke at det går ann å kose seg sååå fælt på slankekur!! Føler jo at jeg gjør noe feil da jeg spiser bacon,rømme, fløte og annet fett!! Hihi.....

Så til slutt et lite spørsmål...stemmer det at man kan gå ned ganske mye til å begynne med, for så å gå litt opp etter et par uker før man går ned igjen??

nordlandsjenta sa for siden:

hei og velkommen hit! :)
og gratulere med flott nedgang den første uka!:heia:
den første uka iallefall er d vel vektnedgangen mest vann, men så setter vel fettforbrenningen inn... er veldig individuelt hvor fort man går ned etterhvert...:)

Lisbeth sa for siden:

Hei, og velkommen :)
[size=3][/size]
Tror det er ganske individuelt hvor mye man går ned, og hvor lang tid der tar før man når et platå.. Jeg gikk først ned rundt 3,5 kilo i løpet av ett par uker, så gikk jeg opp 1,5 kilo i forbindelse med mensen. Deretter sto jeg stille/gikk sakte ned i 3-4 uker, før det plutselig løsnet for en uke siden.

Linn H sa for siden:

Velkommen:heia:

Lava sa for siden:

Velkommen og grattis med fin nedgang :heia:

Jeg har ikke mye vann i kroppen tydeligvis. Har gått ned en kilo i uken siden starten.
Men jeg har hatt to uker nå hvor jeg ikke har gått nmed, det er min egen feil, for jeg har ikke fulgt kuren bra nok.
Nå har jeg skjerpet meg og vekten kryper ned igjen.
Lykke til videre :klem:

Princez sa for siden:

Heisann ov velkommen hit! :)

Ja, det er det som er tilfellet for mange.. Hold ut!! :)

totitten sa for siden:

Velkommen hit. :)
Gratulerer med vekttapet, og lykke til videre :heia:
Det er utrolig mye god mat man kan spise på denne kuren :ja: , du finner masse fine og gode oppskrifter på oppskrifts-sidene.:)

Karbosara sa for siden:

velkommen hit!

Gratulerer med nedgang, og lykke til videre!!!

Gerd sa for siden:

Heisann og velkommen hit :D
[i][/i]
Gratulerer med pangstart :heia:
[i][/i]
Vektnedgangen er helt individuell... Man kan gå ned masse i starten, så mindre, det kan stoppe opp ei stund også :ja:
Det viktige er å gi kroppen tid, den kan bli litt forvirra ;)
[i][/i]
Kjempemasse lykke til videre :D

Puma sa for siden:

Tusen takk for alle tipa og råd! Er såååå spent på hvordan dette skal gå... Det rare er jo at man ikke har lyst på det man ikke skal spise lenger! :o)
Snakkes!

Torkil sa for siden:

Hei
og hjertelig

Vennlig Hilsen
Torkil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.