supha sa for siden:
Sikkert veldig dumt spørsmål, men jeg prøver allikevel. Jeg er ikke ketose enda, siden jeg begynte i går. Ser at jeg spiser innamari mye fett, kommer jeg ikke til å legge på meg? Altså før jeg er i ketose?
supha sa for siden:
Sikkert veldig dumt spørsmål, men jeg prøver allikevel. Jeg er ikke ketose enda, siden jeg begynte i går. Ser at jeg spiser innamari mye fett, kommer jeg ikke til å legge på meg? Altså før jeg er i ketose?
Millsi sa for siden:
Neida :D :D Fett forbrenner fett.
supha sa for siden:
Beste nyhet jeg har hørt på lenge. Goooo fett!!
Princez sa for siden:
Problemet er heller om du får i deg NOK fett! :)
supha sa for siden:
Jeg ser at flere av dere tar cocosa og olje. Er det snakk om olivenolje da? Hvis jeg steker alt maten i smør og bruker endel rømme+ ta 2 ss med olivenolje til frokost og middag og cocosa. Vil dette være nok for 1 dag da??? Er redd for å ikke spise nok fett. Hehe trodde aldri jeg skulle si det. Spise nok fett liksom..:p
Princez sa for siden:
Du skal være litt forsiktig med rømme, siden det er endel karber i den. Prøv deg frem her, og kutt den ut om vekta står stille. Gjelder fløte, ost og noen ganger majones også..
Men.. hvis jeg var deg, ville jeg stekt maten i masse meieri-eller setersmør! I tillegg ville jeg dynket salater og grønnsaker med kaldpressede oljer.. Her bruker du det du liker best! -men de bør absolutt være kaldpresset!!
For å være sikker på at jeg fikk i meg nok, ville jeg tatt litt cocosa i kaffen, eller ett par spiseskjeer med olje utenom, dersom du klarer å bare spise denne ren...
Spis skinnet på kyllingen og fettet på kotelettene, og for all del... spis opp alt fettet på tallerkenen... Jeg bruker skje til dette. :D
energibunten sa for siden:
Nei, det er 3 måter å bli fet på:
Fett metter. Ingen order å spise særlig mye rent fett og om du spiser fett sammen med protein blir du enda raskere og mer mett...over lang tid....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.