Aline sa for siden:
Hei.
Noen som har peiling på om det går an å få kjøpt B1 uten andre B-vitaminer?
Jeg har søkt rundt på apotek og helsekost, men ikke funnet :(
Aline sa for siden:
Hei.
Noen som har peiling på om det går an å få kjøpt B1 uten andre B-vitaminer?
Jeg har søkt rundt på apotek og helsekost, men ikke funnet :(
Viggien sa for siden:
Jeg har kjøpt b1 vitaminer på apoteket, men det er mange år siden nå. Gikk på Grete Roedhe kurs og ble anbefalt å ta ekstra b1 vitamin for de skulle hjelpe på søtbehovet. Kanskje du skulle spurt i et annet apotek, de burde ihvertfall vite om det er gått ut av sortimentet eller om det kanskje er noe som kan bestilles. :)
Aline sa for siden:
Takk for svar :) Jeg fant det faktisk tilfeldig rett før påskeferieavreise. Apotek1 i Bergen har iallefall. Gleder meg til å teste det på myggen i sommer :D
Det er altså derfor jeg er ute etter de. For å slippe myggestikk. Men om jeg samtidig mister søtbehovet er jeg jo i himmelen ;)
Viggien sa for siden:
Dette med myggestikk var nytt for meg, så det skal jeg jammen prøve. Alle insekter pleier å finne meg så snart jeg er ute :mad:, så nå skal det bøttes innpå med b1 ja :D
Aline sa for siden:
Ja, jeg har ikke testet ennå, men gleder meg :D
Tipset går ut på å starte med B1 alt fra 1 mnd til 3 dager før ferien :)
Evnt før myggen inntar Norge ;)
Tuppen sa for siden:
weee... her lærte jeg noe nytt... må finne det på tirsdag! for jeg ser ut som en som har vannkopper hver sommer!
Pearl sa for siden:
Fortell hvordan det går da, please
blåbær sa for siden:
Hmmm, skulle ønske jeg hadde hørt dette før jeg reiste til Nicaragua i høst. Har fremdeles store arr på leggene siden jeg ikke klarte å holde fingrene unna! Det kløøøøøør jo sånn!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.