< Tilbake til oversikten

Forvirret, jeg?

Millsi sa for siden:

Ei venninde av meg vil ha meg med som herbalife forhandler. Og prinsippene deres er jo faktisk ganske bra! En god livsstil uten raske karbohydrater ol. Men jeg er jo ganske fornøyd med slik jeg har dte nå å.

Men det å kunne spise frukt,hive i seg en shake istedet for frokost inemllom må jeg nesten si frister litt :o

Huff,har tenkt og tenkt i mnd...må vel tenke noen mnd til...

Georgine sa for siden:

For meg er det en veldig rar tanke å skal bytte ut ordentlig mat mot pulvermat.

Tuppen sa for siden:

kan jeg få si min erfaring med herbal life uten at du skal oppfatte som kritikk?

jeg har gått på lavkarbo i snart to år... har opplevd flere platååer der jeg har vært fortvilt og desperat.. så kom jeg inn på dette med herbal life... tenkte at det ikke kunne være såå ille siden det var bitte litt likt... og da slapp jeg jo å stå ved ovnen og lage mat hele tiden ....

tvang i meg shakene..... spiste litt barer.... tilførte litt frukt ( noe jeg hadde savnet ) resultatet var : opp 5 kg.... på to uker.... holdt ut i to uker til ... men resultatet var enda opp 2 kg.... gikk tilbake til vanlig mat... må si at jeg kommer aldri til å gå tilbake til pulver... eneste pulveret jeg får i meg er fra proteinpulver de dagene jeg trener.....

og de barene inneholdt mye karber om jeg husker rett?

jeg er en av de som har prøvdt ALT.... så har mye erfaringer med pulverkurer som lover mange minus kiloer....

Nille sa for siden:

La oss si det slik at jeg kjenner mange som har vært Herbalife forhandlere.... Jeg har ikke tenkt å spørre dem hvorfor de ikke er det lenger.....

Millsi sa for siden:

Hvorfor er de ikke forhandlere lenger da?? Ja,det er for meg å en rar tanke på bytte ut mat med pulver..men får man virkelig sånn overskudd av det?

Ja,det er en del mer karber i herbalife enn keolyse,men likevel mindre enn vet eb "vanlig norsk" kosthold.

Venninden min har å gått opp i vekt,men ned i cm... så hun har fått muskler da :D

Tusta85 sa for siden:

Min erfaring er at man blir sulten mellom shakene. De metter ikke godt nok. Ikke gikk jeg ned i vekt heller. :rolleyes:

Jeg ville heller holdt meg til streng ketolyse framfor å gå over til pulver. Nå spiser vi jom at som smaker godt! :D

Annemora sa for siden:

Jeg deler Tuppens erfaringer med Herbalife: Jeg gikk OPP i vekt. :(

Utherdet et par måneder før jeg forkastet det. Forhandleren jeg handlet hos mente det ikke kunne skje og påstod at jeg juksa :mad:; at jeg drakk masse Cola eller smugspiste sjokolade. Og jeg som ikke liker søtsaker engang!

Uansett, det var nærmest i desperasjon jeg prøvde det og jeg var i tvil i utgangspunktet ettersom innholdet i disse shakene står i konflikt med blodtypefilosofien. Dessuten er ikke pulver mat i mine øyne. Nitide motargumenter til dette om at produktene klassifiseres som mat i tollvesenets begrepsverden bli latterlige for meg.

Etter å ha kastet alle bokser med pulver la jeg om til lavkarbo blodtyperiktig og 20 kilo formelig rant av meg.:)

Millsi sa for siden:

Ja..takk for erfaringer! Setter virkelig pris på det! Det virker vel ikke på alle sammen da.

Har dere noen erfaring med hudpleien ol da?

Princez sa for siden:

Nei, men jeg bruker Herballife sine urter og vitaminer, og er kjempefornøyd med de! Skal bare bruke opp de jeg har, og så over på Ketolyse-pillene...

Må si at etter jeg begynte på denne kuren, er all følelse av "slanking" borte vekke. Føler mer at jeg har funnet ut hva min kropp trives med av mat, og det er IKKE masse tomme karbohydrater i allefall!:p

Jeg har lagt om kostholdet for godt!! Savner faktisk ingenting.... (Borsett fra melkesjokolade:o)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.