rez sa for siden:
jeg må kjøpe nye klær, alt henger og slenger! mister tilogme joggebuksa mi, luksusproblem... tja :P
rez sa for siden:
jeg må kjøpe nye klær, alt henger og slenger! mister tilogme joggebuksa mi, luksusproblem... tja :P
Karin sa for siden:
Ja, det er DETTE som gjør at lavkarbo er dyrt, ikke maten! :D
medas sa for siden:
Hihihi. Man får se å gå med søpleskekker en stund og spare penga til en skikkelig råstilig garderobe når målet er nådd. Merker buksa slenger her og:D
Millsi sa for siden:
Hahahahaha!!
bibi sa for siden:
:ja: JAAAAAAAAAA!
:)
sma sa for siden:
:heia:
Princez sa for siden:
Ler! Ja, det er ikke så pent akkurat!! Tjihii
Tess sa for siden:
Men, akk så deilig å komme seg inn i favorittklærne, som ikke har passet på flere år. Har på meg en kjole i dag, som har hatt pause i et par år, og jeg er i strålende humør :)
solsikke sa for siden:
Kjenner til problemet ja...mye kjempe fine og dyre kler.
Sku jo hatt en bytte dag der en kunne møttes og bytte klær, og delt erfaringer...finnes jo personer i alle størrelser her...
Tuppen sa for siden:
må bare fortelle en liten historie om første året jeg gikk på lavkarbo... jeg hadde kjøpt en kjole som "gulerot" for meg selv.. jeg skulle inn i den til jul! startet juni/juli ca... men kjolen var hos mamma... sånn at jeg ikke skulle prøve den ofte og kanskje miste motivasjonen.... jeg kom hjem 22.desember.. var viiirkelig nervøs!! tenkte bare : hva om jeg ikke får den på meg???
en kjole til nesten 3000 kr....... den ble aldri brukt!!! den var altfor stor for meg!! så jeg kjøper ikke klær som gulerot lenger......
men må si at det er hærlig å slippe bukser som strammer i magen, magen som tyter ut av bukselinningen... dette var noe jeg slet veldig med... men... ikke nå :p
Ignite sa for siden:
Haha! En herlig historie :)
Tess sa for siden:
Hva med å få sydd inn klærne som er for store, mens man sparer til nye?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.